Firma Penny v průběhu roku 2017 rekonstruuje nebo nově otevírá desítky svých prodejen a hledá efektivní způsob, jak o tomto faktu dát vědět místním obyvatelům.
Cílem dvoudenních promoakcí bylo informovat místní obyvatele a zákazníky konkurečních marketů a ostatní potenciální zákazníky o nově otevřených nebo zrekonstruovaných prodejnách Penny, motivovat je pomocí open letáků k návštěvě těchto prodejen, informovat o aktuálních slevových akcích, otevírací době, umístění prodejen a dalších důležitých informacích.
Místní obyvatelé, zákazníci konkurence a další potenciální zákazníci prodejen Penny Market
Naši promotéři se pohybovali ve spádových oblastech prodejen Penny s walkingboardy na zádech a aktivně oslovovali potenciální zákazníky, rozdávali open letáky, informovali o akčních nabídkách a směřovali cílovou skupinu k prodejnám Penny. Promoakce probíhali vždy jeden den před otevřením a také přímo v den otevření Penny Marketů. V průběhu šestihodinových směn se promotéři zaměřovali na místa s vyšší koncentrací lidí (pěší zóny, rušné ulice, náměstí, autobusové a vlakové nádraží, konkurenční obchody). Na walkingboardech byly umístěny prosvětlené fólie s adresami prodejen Penny a výběrem z akčních nabídek. Promotéři tak budili značnou pozornost kolemjdoucích lidí i projiždějících automobilů.
V průběhu roku 2017 jsme navštívili tyto lokality: Praha, Ostrava, Cheb, Milevsko, Vodňany, Horšovský Týn, Nový Bor, Městec Králové, Letohrad, Bělá pod Bezdězem, Odolená voda, Rychnov, Třemošná, Újezd u Brna, Vansdorf, Mukařov, Kamenice nad Lipou, Velká Bystřice, Police nad Metují, Týniště nad Orlicí, Hostinné a Luhačovice. Promotéři se vesměs setkávali pouze s pozitivními reakcemi cílové skupiny. Výsledkem kampaně byly desetitisíce rozdaných letáků a oslovených zákazníků. Z každé navštévené lokality byl zpracován report z průběhu promoakce a dodány dokumentační fotografie.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...