Firma Penny v průběhu roku 2017 rekonstruuje nebo nově otevírá desítky svých prodejen a hledá efektivní způsob, jak o tomto faktu dát vědět místním obyvatelům.
Cílem dvoudenních promoakcí bylo informovat místní obyvatele a zákazníky konkurečních marketů a ostatní potenciální zákazníky o nově otevřených nebo zrekonstruovaných prodejnách Penny, motivovat je pomocí open letáků k návštěvě těchto prodejen, informovat o aktuálních slevových akcích, otevírací době, umístění prodejen a dalších důležitých informacích.
Místní obyvatelé, zákazníci konkurence a další potenciální zákazníci prodejen Penny Market
Naši promotéři se pohybovali ve spádových oblastech prodejen Penny s walkingboardy na zádech a aktivně oslovovali potenciální zákazníky, rozdávali open letáky, informovali o akčních nabídkách a směřovali cílovou skupinu k prodejnám Penny. Promoakce probíhali vždy jeden den před otevřením a také přímo v den otevření Penny Marketů. V průběhu šestihodinových směn se promotéři zaměřovali na místa s vyšší koncentrací lidí (pěší zóny, rušné ulice, náměstí, autobusové a vlakové nádraží, konkurenční obchody). Na walkingboardech byly umístěny prosvětlené fólie s adresami prodejen Penny a výběrem z akčních nabídek. Promotéři tak budili značnou pozornost kolemjdoucích lidí i projiždějících automobilů.
V průběhu roku 2017 jsme navštívili tyto lokality: Praha, Ostrava, Cheb, Milevsko, Vodňany, Horšovský Týn, Nový Bor, Městec Králové, Letohrad, Bělá pod Bezdězem, Odolená voda, Rychnov, Třemošná, Újezd u Brna, Vansdorf, Mukařov, Kamenice nad Lipou, Velká Bystřice, Police nad Metují, Týniště nad Orlicí, Hostinné a Luhačovice. Promotéři se vesměs setkávali pouze s pozitivními reakcemi cílové skupiny. Výsledkem kampaně byly desetitisíce rozdaných letáků a oslovených zákazníků. Z každé navštévené lokality byl zpracován report z průběhu promoakce a dodány dokumentační fotografie.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...