Walkingboardy pro Penny Markety
- Datum konání: 20.12.2017
- Výchozí situace:
Firma Penny v průběhu roku 2017 rekonstruuje nebo nově otevírá desítky svých prodejen a hledá efektivní způsob, jak o tomto faktu dát vědět místním obyvatelům.
- Cíl komunikace:
Cílem dvoudenních promoakcí bylo informovat místní obyvatele a zákazníky konkurečních marketů a ostatní potenciální zákazníky o nově otevřených nebo zrekonstruovaných prodejnách Penny, motivovat je pomocí open letáků k návštěvě těchto prodejen, informovat o aktuálních slevových akcích, otevírací době, umístění prodejen a dalších důležitých informacích.
- Cílová skupina:
Místní obyvatelé, zákazníci konkurence a další potenciální zákazníci prodejen Penny Market
Naše řešení
Naši promotéři se pohybovali ve spádových oblastech prodejen Penny s walkingboardy na zádech a aktivně oslovovali potenciální zákazníky, rozdávali open letáky, informovali o akčních nabídkách a směřovali cílovou skupinu k prodejnám Penny. Promoakce probíhali vždy jeden den před otevřením a také přímo v den otevření Penny Marketů. V průběhu šestihodinových směn se promotéři zaměřovali na místa s vyšší koncentrací lidí (pěší zóny, rušné ulice, náměstí, autobusové a vlakové nádraží, konkurenční obchody). Na walkingboardech byly umístěny prosvětlené fólie s adresami prodejen Penny a výběrem z akčních nabídek. Promotéři tak budili značnou pozornost kolemjdoucích lidí i projiždějících automobilů.
Výsledek kampaně
V průběhu roku 2017 jsme navštívili tyto lokality: Praha, Ostrava, Cheb, Milevsko, Vodňany, Horšovský Týn, Nový Bor, Městec Králové, Letohrad, Bělá pod Bezdězem, Odolená voda, Rychnov, Třemošná, Újezd u Brna, Vansdorf, Mukařov, Kamenice nad Lipou, Velká Bystřice, Police nad Metují, Týniště nad Orlicí, Hostinné a Luhačovice. Promotéři se vesměs setkávali pouze s pozitivními reakcemi cílové skupiny. Výsledkem kampaně byly desetitisíce rozdaných letáků a oslovených zákazníků. Z každé navštévené lokality byl zpracován report z průběhu promoakce a dodány dokumentační fotografie.
Fotografie z akce
Další vybrané reference
Previous
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
celý příspěvek
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvek
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvek
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvek
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
celý příspěvek
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
celý příspěvek
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
celý příspěvek
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvek
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvek
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvek
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
celý příspěvek
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
celý příspěvek
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
celý příspěvek
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvek
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
Next