Základním východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost, především pak interakce se sociálně smýšlející veřejností.
Oživení probíhající mediální kampaně "Darujte pravidelně, aby...", která vyzývá k pravidelnému dárcovství. Úkolem promo akce je přímé oslovení veřejnosti - potencionálních dárců.
Hlavní cílovou skupinou jsou bonitnější lidé v produktivním věku (25+), ale také lidé s vyšším sociálním cítěním.
Klasický koncept promo stánku s hosteskou zástupce SOS dětské vesničky doplňují živé sochy, které ztvárňují postavy z kampaně, tj. fotbalista a tanečnice. Živou sochu ztvárňuje dospělá osoba. Živé sochy poutají dostatečnou pozornost a zájem, lidé zastavují, a tak mají promotérky prostor k oslovení a poskytování informací.
Prezentace je umístěna na kulturně-společnských akcích, v prostorách komerčních kancelářských nebo nákupních center s vysokou průchodností. Příkladem je pražské výstavište v rámci výstavy pro milovníky psů a zvířat (vysoká průchodnost a lidé pečující o domácí mazlíčky mají také vyšší sociální cítění), kancelářské centrum (více komerčních subjektů na jednom místě s vysokým počtem kanceláří/zaměstnanců), adventní koncerty (čas Vánoc je časem pro charitu), apod.
V současné době se daří rozšiřovat nejen řady jednotlivců - drobných dárců, ale také díky načasování ke konci roku, se daří oslovovat firemní dárce, kteří tvoří své CSR rozpočty na následující kalendářní rok.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.