Dopravní společnost Flixbus poskytující nízkonákladovou autobusovou dopravu na trase Praha - Plzeň – Dresden, Berlín, Vídeň a zpět vstupuje na český trh.
Vybrat vhodné lokace, připravit načasování a realizovat šíření voucherů se slevovými kódy pro nákup jízdenek a s doprovodnými informacemi.
Primární cílovou skupinou jsou mladí aktivní lidé (18-25 let), kteří rádi cestují.
Ve spolupráci s klientem jsme připravili týmy mladých lidí, které měly trička a tašky na letáky s logem společnosti. Letákové akce probíhají v okolí i v budovách vysokých škol (Praha a Plzeň), a to v ranních hodinách nebo v době obědové pauzy.
V prvních třech dnech promoakce se celkem se podařilo rozdistribuovat cca 4 900 ks letáků / voucherů se slevovými kódy vybrané cílové skupině.
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...