Dopravní společnost Flixbus poskytující nízkonákladovou autobusovou dopravu na trase Praha - Plzeň – Dresden, Berlín, Vídeň a zpět vstupuje na český trh.
Vybrat vhodné lokace, připravit načasování a realizovat šíření voucherů se slevovými kódy pro nákup jízdenek a s doprovodnými informacemi.
Primární cílovou skupinou jsou mladí aktivní lidé (18-25 let), kteří rádi cestují.
Ve spolupráci s klientem jsme připravili týmy mladých lidí, které měly trička a tašky na letáky s logem společnosti. Letákové akce probíhají v okolí i v budovách vysokých škol (Praha a Plzeň), a to v ranních hodinách nebo v době obědové pauzy.
V prvních třech dnech promoakce se celkem se podařilo rozdistribuovat cca 4 900 ks letáků / voucherů se slevovými kódy vybrané cílové skupině.
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...