BLESKmobil jako první český virtuální operátor rozdává volání a vítá konkurenci. Promo akce probíhají souběžně ve dvou městech - Praze a Ústí nad Labem.
Získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o BLESKmobilu.
Všichni, kdo využívají předplacené volání.
Pro promo akce jsme v obou městech zvolili velmi frekventovaná místa, kde se pohybují potenciální zákazníci – Anděl a Mírové náměstí. Na těchto místech se pohybovali čtyři promotéři s Walkingboardy, které sami o sobě poutají velkou pozornost, a v tričku BLESKmobil, rozdávali předplacené SIM karty, jako kameloti provolávali hesla o výhodném volání a aktivně oslovovali potenciální zákazníky. Zájem o předplacené SIM karty byl obrovský, všechny se rozdaly během prvních hodin akce, v Praze se zájemci o karty skoro poprali. V Praze akce ještě pokračovala přivítáním konkurence – dalšího virtuálního mobilního operátora, který vstoupil na český trh. Akce se nesla v pozitivním duchu a probíhala také na Andělu, kde sídlí provozovatel konkurenčního virtuálního operátora. Čtyři promotéři s Walkingboardy v tričku BLESKmobil se pohybovali před sídlem provozovatele konkurence a v jeho okolí, provolávali hesla: „1. virtuální mobilní operátor vítá dvojku“ a „Přejeme dvojce alespoň polovinu našeho úspěchu“, rozdávali letáčky a informovali kolemjdoucí o výhodném volání.
Během třídenní akce jsme v Praze a Ústí nad Labem přímo oslovili více než 5.500 lidí, kterým byl předán letáček nebo SIM karta. Několik dalších tisíc pak bylo osloveno samotným sdělením na Walkingboardech. Přivítání konkurence proběhlo v poklidu a pozitivně i ze strany konkurence. V určité chvíli nastalo úsměvné setkání našich promotérů s promotéry konkurence, navzájem se přivítali, představili, vyměnili si letáčky a společně se vyfotili. Akce byly úspěšné a splnily svůj cíl.
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...