Firma Bayer společně s dalšími organizacemi pořádá prevenční dny proti mozkové mrtvici. Celou akci doprovází velké nafukovací průchozí srdce, které má být vhodně umístěno v prostředí, kde je zvýšená koncentrace lidí. U srdce se měří fibrilace síní ovlivňující rizika postihnutí touto nemocí.
Stěžejním smyslem akce je přimět co nejvíce lidí, aby se nechali preventivně vyšetřit, zda nejsou ve skupině pacientů ohrožených fibrilací síní, která je jedním z nejvyšších rizik postihnutí mozkovou mrtvicí.
Vzhledem k tomu, že mozková mrtvice se může vyskytnout již v mladistvém věku, cílovou skupinou jsou „kolemjdoucí“ ve věku od 18-ti let až do stáří.
Jedním z hlavních úkolů je zajistit vhodné místo s dostatečnou koncentrací lidí, které je dobře dostupné a velké nafukovací srdce (součást akce) v prostoru nebude překážet. Jako nejideálnější prostor je zvolený vestibul hlavního nádraží v Praze. Před vstupem do průchozího srdce jsou měřící stanice, kde si kolemjdoucí mohou nechat preventivně zjistit, zda patří do rizikové skupiny se sklonem k postižení mozkovou mrtvicí. Případné naměřené výchylky mohli „pacienti“ dále zkonzultovat s příslušným odborným lékařem nebo v případě již proběhlého postižení konzultovat léčení následků se sdružením ICTUS. Jelikož bylo nafukovací a průchozí srdce hodnoceno jako zajímavá školní pomůcka, byly na akci pozvané školy, aby si naživo žáci zjistili, jak opravdové srdce funguje. Bezpečný průběh celé akce zajišťovala hosteska, která zároveň všem příchozím podávala informace o konané akci. Jako podpora Dne srdce, jak se akce celá akce veřejně jmenovala, fungovaly chodící walkingbordy rozdávající letáky, jejichž součástí byly nejdůležitější informace o mozkové mrtvici a fibrilaci síní.
V závislosti na počtu změřených návštěvníků byla akce považována klientem za velmi úspěšnou. Na základě pozvánky se zúčastnila řada škol, která si srdce jako učební pomůcku velice pochvalovaly. Prevenční měření na základě nalezených reklamních inzerátů v novinách vyhledávali i mimopražští. Pro ty byla lokace na hlavním nádraží obzvlášť výhodná. Během akce byla zjištěna řada fibrilací, o kterých „pacient“ nevěděli a díky prevenční akci mohli zabránit případnému náhlému postihnutí mozkovou mrtvicí.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.