Firma Skydive arena specializovaná na létání ve vzduchovém tunelu navozující pocit skoku z letadla chce nenásilnou formou zvýšit o sobě povědomí především mezi cizinci, kteří navštíví Prahu. Vzhledem k tomu, že se firma nachází mimo centrum Prahy, zajišťuje pro zájemce bezplatný odvoz.
Hlavním cílem je dostat mezi turisty povědomí o Skydive areně a na místě jim nabídnout okamžité využití této atrakce.
Akce je zaměřena především na turisty, kteří by si chtěli zpříjemnit pobyt v Praze netradičním zážitkem.
Do pražského centra se vydává reportérský tým ve složení kameraman, reportérka a informátorka. Oslovují turisty a kladou jim otázky směřující k plynulému přechodu informování o SDA. Tyto otázky fungují zároveň jako průzkum znalostí indoor skydivingu a monitoringu, co turisté v cizině vyhledávají za akční rozptýlení. Po krátkém rozhovoru s reportérkou si zbytek konverzace přebírá informátorka, která turistům společně s předáním letáku sděluje informace o SDA a přesvědčuje k vyzkoušení této atrakce. Aby byl tým autentický, veškerá použitá technika je v barvách SDA TV.
Vzhledem k tomu, že kampaň s reportérskou tématikou byla jednou ze 3 propagačních na sebe navazujících akcí, nepředpokládala se vysoká hodnota oslovených, ale byla využita spíše jako průzkum toho, co na turisty působí, jestli skydiving znají a co by je při doporučení této atrakce nejvíce ovlivnilo. Na reportérský tým turisté reagovali velmi pozitivně. Forma propagace byla velmi nenásilná a každý oslovený si se zájmem vyslechl veškeré informace. Tato forma propagace se jevila jako promo akce s nejnižším rizikem zákazu provozování (v rámci reklamy v centru Prahy).
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...