Pražská správa nemovitostí chce obeznámit šiřší veřejnost o možnostech výhodné investice do "investičních bytů".
Upozornit cílovou skupinu na možnost investice do nemovitostí skrze PSN.
Osoby starší 18. let, střední třída.
Naším úkolem bylo rozdistribuovat 15 000 ks letáků Pražské správy nemovitostí, jež upozorňovaly na možnost výhodného zhodnocení úspor přes tvz. "investiční byty".
Pro distribuci letáků byly zvoleny místa kde se vyskytuje ve větší míře cílová skupina, tedy obyvatelé, kteří mají potenciál disponovat úsporami.
Podařilo se efektivně cílit na konkrétní část populace a rozdat veškeré letáky.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...