Pražská správa nemovitostí chce obeznámit šiřší veřejnost o možnostech výhodné investice do "investičních bytů".
Upozornit cílovou skupinu na možnost investice do nemovitostí skrze PSN.
Osoby starší 18. let, střední třída.
Naším úkolem bylo rozdistribuovat 15 000 ks letáků Pražské správy nemovitostí, jež upozorňovaly na možnost výhodného zhodnocení úspor přes tvz. "investiční byty".
Pro distribuci letáků byly zvoleny místa kde se vyskytuje ve větší míře cílová skupina, tedy obyvatelé, kteří mají potenciál disponovat úsporami.
Podařilo se efektivně cílit na konkrétní část populace a rozdat veškeré letáky.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...