Lázně Teplice nad Bečvou chtějí ve stěžejních městech České republiky – Praha, Brno, Zlín, Olomouc, Ostrava, zvýšit povědomí o lázních a lázeňských službách.
Předat osloveným v daných městech brožuru, seznámit je s lázněmi a jejich službami.
Cílovou skupinou byli lidé 18+ bez rozdílu pohlaví.
Pro oslovení cílové skupiny jsme vybrali místa v daných městech, kde je největší koncentrace lidí, jednalo se převážně o centra měst. Zde proškolení promotéři v barvách klienta s Walkingboardy oslovovali kolemjdoucí, prezentovali informace a odpovídali na případné dotazy a rozdávali brožury Lázně Teplice nad Bečvou. Na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy, které jsou díky podsvícení viditelné již z dálky. Větší pozornost poutaly mimo Prahu, kde nejsou tak často k vidění.
Ve vybraných městech se rozšířilo povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách. Většina oslovených si promotéry vyslechla a převzala si brožuru. Nebylo výjimkou, že lidé za promotéry sami přicházeli na základě sdělení na Walkingboardech.
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...