Lázně Teplice nad Bečvou chtějí ve stěžejních městech České republiky – Praha, Brno, Zlín, Olomouc, Ostrava, zvýšit povědomí o lázních a lázeňských službách.
Předat osloveným v daných městech brožuru, seznámit je s lázněmi a jejich službami.
Cílovou skupinou byli lidé 18+ bez rozdílu pohlaví.
Pro oslovení cílové skupiny jsme vybrali místa v daných městech, kde je největší koncentrace lidí, jednalo se převážně o centra měst. Zde proškolení promotéři v barvách klienta s Walkingboardy oslovovali kolemjdoucí, prezentovali informace a odpovídali na případné dotazy a rozdávali brožury Lázně Teplice nad Bečvou. Na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy, které jsou díky podsvícení viditelné již z dálky. Větší pozornost poutaly mimo Prahu, kde nejsou tak často k vidění.
Ve vybraných městech se rozšířilo povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách. Většina oslovených si promotéry vyslechla a převzala si brožuru. Nebylo výjimkou, že lidé za promotéry sami přicházeli na základě sdělení na Walkingboardech.
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...