Lázně Teplice nad Bečvou chtějí ve stěžejních městech České republiky – Praha, Brno, Zlín, Olomouc, Ostrava, zvýšit povědomí o lázních a lázeňských službách.
Předat osloveným v daných městech brožuru, seznámit je s lázněmi a jejich službami.
Cílovou skupinou byli lidé 18+ bez rozdílu pohlaví.
Pro oslovení cílové skupiny jsme vybrali místa v daných městech, kde je největší koncentrace lidí, jednalo se převážně o centra měst. Zde proškolení promotéři v barvách klienta s Walkingboardy oslovovali kolemjdoucí, prezentovali informace a odpovídali na případné dotazy a rozdávali brožury Lázně Teplice nad Bečvou. Na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy, které jsou díky podsvícení viditelné již z dálky. Větší pozornost poutaly mimo Prahu, kde nejsou tak často k vidění.
Ve vybraných městech se rozšířilo povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách. Většina oslovených si promotéry vyslechla a převzala si brožuru. Nebylo výjimkou, že lidé za promotéry sami přicházeli na základě sdělení na Walkingboardech.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...