V obchodním domě Kotva probíhá velikonoční akce „nakup a získej“, jejíž součástí je také velikonoční stánek, kde nakupující mohou získat tradiční velikonoční symboly — pomlázky, nálepky na vajíčka nebo beránka. Je třeba zvýraznit hostesky na stánku, ale také promotérky, které rozdávají v okolí OD Kotva hrací karty.
Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.
Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.
V jednoduchosti je krása. Úspěch promo akce záleží na detailech tvořících ucelený celek. Proto byly vybrány hostesky, pro které byly nachystány tradiční staročeské kroje. Hostesky tak byly nedílnou součástí velikonoční prezentace, atrakcí pro kolemjdoucí (fotografování, diskuze, aj.) a dále se zvýšila ochota oslovených vzít si hrací kartu a informace na ulici.
Během promo akce bylo efektivně rozdáno několik tisíc letáků — hracích karet. Projekt překonal očekávání a bylo rozdáno cca 2800 ks odměn za nákupy uskutečněné v OD Kotva během předvelikonočního období.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...