FAQ
Pronájem lidí > Chci kampaň > Reklamní poutače > Walkingboardy

Walkingboardy

  • Základem netradiční reklamní plochy je promotér, který nese prosvětlený reklamní panel.
  • Na zádech má velkou plochu pro reklamní sdělení a zepředu (nad hlavou) menší plochu.
  • Jde tedy o unikátní kombinaci citylightu a promotéra.

Walkingboard je zcela nový originální přístup k venkovní reklamě. Umožňuje prezentovat obrazy a zprávy. Pohybuje se tam, kde je třeba.

 

SPECIÁLNÍ NABÍDKA - PROMO AKCE SE 4 WALKINGBOARDY

Pokrytí 2 dny 3 dny 4 dny
Praha 29000 Kč 39000 Kč 49000 Kč
8 českých měst 195000 Kč 275000 Kč 345000 Kč
5 moravských měst 125000 Kč 175000 Kč 225000 Kč
13 českých a moravských měst 295000 Kč 425000 Kč 545000 Kč

 

Ceny zahrnují:

pronájem 4 walkingboardů, zajištění a pronájem 4 promotérů, pojištění promotérů, jednotné oblečení promotérů, výrobu a instalaci fólií na walkingboardy, dopravu na místo a z místa kampaně, supervizi kampaně, základní fotodokumentaci, závěrečné vyhodnocení a report z kampaně.

 

Česká města: Praha, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice *

Moravská města: Brno, Olomouc, Ostrava, Zlín, Jihlava *

Doba trvání promo akcí činí 4 hodiny v každém dny

* V případě zájmu o jiné pokrytí zpracujeme individuální kalkulaci.

 

Co je touto reklamní plochou získáte?

CLV v kombinaci s promotérem Walkingboard je umístěn na těle promotéra, který v kombinéze nebo v barvách klienta interaktivně doplňuje tento nosič, a to proaktivní komunikací s kolemjdoucími. Může rozdávat letáky, vyplňovat dotazníky, aj. Je tam, kde je třeba Díky snadné mobilitě se pohybuje tam, kde je třeba. Neujde tak pozornosti vybrané cílové skupiny a zasáhne ji v místě, kde by reklamu mnozí nečekali – na přechodu pro chodce, u bazénu, na cyklostezce, apod. Přímá podpora prodeje Walkingboard je také doporučený nástroj v případě upozornění na aktuální nabídky v případě prodejních akcí nebo jako pozvánka na akce v případě kulturních, sportovních i jiných projekt. Jde tak o přímý efekt „tady a teď“.

Technické vlastnosti plochy

2 pozice pro umístění reklamy Velká plocha (47,2 cm x 128,4 cm) na zádech promotéra a menší plocha (44 cm x 41,8 cm) z čelního pohledu přímo nad hlavou promotéra. Podsvícený vizuál Technologie LED diod dodává plochám rovnoměrné podsvícení s vysokým jasem. Vzhled promotéra Standardním oblečením promotéra je kombinéza s reflexními prvky, ale doporučujeme oblečení v barvách klienta – trička, bundy, mikiny, apod. Pro efekt lze také doporučit netradiční kostýmy, dresy a další, co ještě zvýší pozornost.

Možnosti reklamní kampaně

CLV v kombinaci s promotérem Walkingboard je umístěn na těle promotéra, který v kombinéze nebo v barvách klienta interaktivně doplňuje tento nosič, a to proaktivní komunikací s kolemjdoucími. Může rozdávat letáky, vyplňovat dotazníky, aj. Je tam, kde je třeba Díky snadné mobilitě se pohybuje tam, kde je třeba. Neujde tak pozornosti vybrané cílové skupiny a zasáhne ji v místě, kde by reklamu mnozí nečekali – na přechodu pro chodce, u bazénu, na cyklostezce, apod. Přímá podpora prodeje Walkingboard je také doporučený nástroj v případě upozornění na aktuální nabídky v případě prodejních akcí nebo jako pozvánka na akce v případě kulturních, sportovních i jiných projekt. Jde tak o přímý efekt „tady a teď“.

Fotografie plochy

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP
Kontaktujte nás