Walkingboard je zcela nový originální přístup k venkovní reklamě. Umožňuje prezentovat obrazy a zprávy. Pohybuje se tam, kde je třeba.
SPECIÁLNÍ NABÍDKA - PROMO AKCE SE 4 WALKINGBOARDY
Pokrytí | 2 dny | 3 dny | 4 dny |
---|---|---|---|
Praha | 29000 Kč | 39000 Kč | 49000 Kč |
8 českých měst | 195000 Kč | 275000 Kč | 345000 Kč |
5 moravských měst | 125000 Kč | 175000 Kč | 225000 Kč |
13 českých a moravských měst | 295000 Kč | 425000 Kč | 545000 Kč |
Ceny zahrnují:
pronájem 4 walkingboardů, zajištění a pronájem 4 promotérů, pojištění promotérů, jednotné oblečení promotérů, výrobu a instalaci fólií na walkingboardy, dopravu na místo a z místa kampaně, supervizi kampaně, základní fotodokumentaci, závěrečné vyhodnocení a report z kampaně.
Česká města: Praha, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice *
Moravská města: Brno, Olomouc, Ostrava, Zlín, Jihlava *
Doba trvání promo akcí činí 4 hodiny v každém dny
* V případě zájmu o jiné pokrytí zpracujeme individuální kalkulaci.
CLV v kombinaci s promotérem Walkingboard je umístěn na těle promotéra, který v kombinéze nebo v barvách klienta interaktivně doplňuje tento nosič, a to proaktivní komunikací s kolemjdoucími. Může rozdávat letáky, vyplňovat dotazníky, aj. Je tam, kde je třeba Díky snadné mobilitě se pohybuje tam, kde je třeba. Neujde tak pozornosti vybrané cílové skupiny a zasáhne ji v místě, kde by reklamu mnozí nečekali – na přechodu pro chodce, u bazénu, na cyklostezce, apod. Přímá podpora prodeje Walkingboard je také doporučený nástroj v případě upozornění na aktuální nabídky v případě prodejních akcí nebo jako pozvánka na akce v případě kulturních, sportovních i jiných projekt. Jde tak o přímý efekt „tady a teď“.
2 pozice pro umístění reklamy Velká plocha (47,2 cm x 128,4 cm) na zádech promotéra a menší plocha (44 cm x 41,8 cm) z čelního pohledu přímo nad hlavou promotéra. Podsvícený vizuál Technologie LED diod dodává plochám rovnoměrné podsvícení s vysokým jasem. Vzhled promotéra Standardním oblečením promotéra je kombinéza s reflexními prvky, ale doporučujeme oblečení v barvách klienta – trička, bundy, mikiny, apod. Pro efekt lze také doporučit netradiční kostýmy, dresy a další, co ještě zvýší pozornost.
CLV v kombinaci s promotérem Walkingboard je umístěn na těle promotéra, který v kombinéze nebo v barvách klienta interaktivně doplňuje tento nosič, a to proaktivní komunikací s kolemjdoucími. Může rozdávat letáky, vyplňovat dotazníky, aj. Je tam, kde je třeba Díky snadné mobilitě se pohybuje tam, kde je třeba. Neujde tak pozornosti vybrané cílové skupiny a zasáhne ji v místě, kde by reklamu mnozí nečekali – na přechodu pro chodce, u bazénu, na cyklostezce, apod. Přímá podpora prodeje Walkingboard je také doporučený nástroj v případě upozornění na aktuální nabídky v případě prodejních akcí nebo jako pozvánka na akce v případě kulturních, sportovních i jiných projekt. Jde tak o přímý efekt „tady a teď“.