FAQ
Pronájem lidí > Naše akce

Prohlédněte si referenční akce pro naše spokojené klienty

Poraďte se s námi jak originálně oslovit svou cílovou skupinu
Rentík

Využijte našich zkušeností!
Vytváříme originální reklamní, promo a event kampaně na území celé ČR. Mezi našimi klienty jsou jak přímí zadavatelé, tak agentury.

Kombinací talentovaných lidí, netradičních řešení a ambientních reklamních ploch zajistíme viditelnost a očekávanou odezvu vaší cílové skupiny.

Kontaktujte nás

Využijte formuláře rychlé poptávky nebo nám poskytněte více informací pro vytvoření efektivního námětu. Naší snahou je připravit kampaň na míru. Spojíme se s Vámi obratem.




Distribuce pozvánek pro STEP IT
18. 4. 2017

Distribuce pozvánek pro STEP IT

Cíl komunikace:

Prostřednictvím propagačních letáků informovat děti a jejich rodiče o dni otevřených dveří Junior počítačové akademie a pozvat je na tuto akci.

STEP IT Academy pořádá den otevřených dveří Junior počítačové akademie a potřebuje o této akci informovat svou cílovou skupinu.

celý příspěvek
Focení pro Casino Merkur
12. 4. 2017

Focení pro Casino Merkur

Cíl komunikace:

Propagace nově otevřených "živých her" (Americká ruleta, Black Jack, Caribian Poker, Texas hold 'em Poker).

Casino Merkur potřebuje nafotit profi fotografie dvou mladých párů v prostorách Casina pro marketingové účely (letáky, web).

celý příspěvek
Promo pro Hard Rock Cafe
15. 3. 2016

Promo pro Hard Rock Cafe

Cíl komunikace:

Pozvání turistů na akce pořádané v Hard Rock Cafe spolu s nabídkou slev do shopu a nealkoholického drinku ke každému hlavnímu jídlu. Poté jim ukázat cestu do Hard Rock Cafe, nebo je tam přímo zavést.

Promotéři aktivně oslovují turisty v centru Prahy.

celý příspěvek
SOS Dětské vesničky
5. 12. 2015

SOS Dětské vesničky

Cíl komunikace:

Oživení probíhající mediální kampaně "Darujte pravidelně, aby...", která vyzývá k pravidelnému dárcovství. Úkolem promo akce je přímé oslovení veřejnosti - potencionálních dárců.

Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost, především pak se sociálně smýšlející veřejností. Promotéři a hostesky jsou v barvách SOS vesničky (nápadité a originální ztvárnění).

celý příspěvek
Promo Renault Kadjar
10. 11. 2015

Promo Renault Kadjar

Cíl komunikace:

Posluchači byli upozorňováni ve vysílání, na webu a sociálních sítích rádia, že 2 nové vozy Renault Kadjar brázdí každý den ulice ve vybraných lokalitách. Každý si je mohl zastavit a využít. Každý měl možnost získat odvoz do místa dle svého výběru.

Zároveň probíhala soutěž o zapůjčení vozu Renault Kadjar. Klient chce touto cestou rozšířit své kontakty pro další komerční oslovení.

Na trh přichází nový crossover Renault Kadjar...

celý příspěvek
Promo pro Flixbus
2. 11. 2015

Promo pro Flixbus

Cíl komunikace:

Vybrat vhodné lokace, připravit načasování a realizovat šíření voucherů se slevovými kódy pro nákup jízdenek a s doprovodnými informacemi.

Promokampaň k uvedení nové přepravní společnosti.

celý příspěvek
Letáková kampaň pro Adecco
21. 9. 2015

Letáková kampaň pro Adecco

Cíl komunikace:

Nalézt a oslovit co nejvíce potencionálních pracovníků.

Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje. 

celý příspěvek
Dotazníková akce pro ADP
13. 7. 2015

Dotazníková akce pro ADP

Cíl komunikace:

Dotazovat se cílové skupiny, lidí žijících v Praze a spadající do věkové skupiny vysokoškoláku a produktivního věku, nejlépe ovládajících také francouzský jazyk.

Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.

celý příspěvek
Distribuce letáků pro PSN
1. 7. 2015

Distribuce letáků pro PSN

Cíl komunikace:

Upozornit cílovou skupinu na možnost investice do nemovitostí skrze PSN.

Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.

celý příspěvek
Velikonoce NC Fénix
1. 4. 2015

Velikonoce NC Fénix

Cíl komunikace:

Upozornit s týdením předstihem na tuto velikonoční akci skrze letákovou kampaň a ve velikonočním týdnu zákazníky obdarovat slevovými vouchery.

Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.

celý příspěvek
Ekologické mytí aut BEZVODY
19. 3. 2015

Ekologické mytí aut BEZVODY

Cíl komunikace:

Oslovit potencionální zákazníky v Business Parku Šárka, distribuovat slevové vouchery, ukázat jim praktičnost a funkčnost tohoto nového produktu.

Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.

celý příspěvek
Hostesky pro Toyota Louwman
21. 2. 2015

Hostesky pro Toyota Louwman

Cíl komunikace:

Ukázat široké veřejnosti novou modelovou řadu, pozvat vybrané zájemce na demo-jízdu a získat kontakty na potencionální zákazníky.

Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.

celý příspěvek
Walkingboard pro Jet2.com
22. 1. 2015

Walkingboard pro Jet2.com

Cíl komunikace:

Akce měla 3 základní cíle - posílení povědomí o značce/společnosti, podpora prodeje letenekseznámení se speciálizací aerolinek - Velká Británie, zapojení veřejnosti do aktuální soutěže.

Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní Afriky (dovolenkové destinace). Z Prahy nyní nabízí 6 destinací – Manchester, Leeds, Newcastle, East Midlands (Nottingham), Glasgow a Belfast.

JET2.COM tak nabízí nejširší nabídku destinací ve Velké Británii z Prahy.

celý příspěvek
Fakeer & K2 Moto
15. 12. 2014

Fakeer & K2 Moto

Cíl komunikace:

Prezentace a řízená ochutnávka energy drinku Fakeer hostům a partnerům K2 Motocentra. Pózování pro vytvoření promo fotosetu Fakeer k využití na sociálních sítích a webu.

Zajištění glamour hostesek na slavnostní otevření motosalonu.

celý příspěvek
Otevření prodejny Hervis
31. 10. 2014

Otevření prodejny Hervis

Cíl komunikace:

Hlavním cílem je upozornit kolemjdoucí na tuto prodejnu, akční ceny, slevy, soutěž a věrnostní klub, případně navigovat rovnou do prodejny.

Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako živá navigace.

celý příspěvek
Fakker & Spark chopper bike
30. 9. 2014

Fakker & Spark chopper bike

Cíl komunikace:

Zadání je vymyslet koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro oba spřátelené časopisy, zároveň upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem o další informace, ale také předplatné.

Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem.

celý příspěvek
Hostesky pro VŠEM
23. 8. 2014

Hostesky pro VŠEM

Cíl komunikace:

Předat osloveným návštěvníkům festivalu letáček a informovat je o probíhající soutěži.

Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.

celý příspěvek
Tisková konference Stilago
28. 5. 2014

Tisková konference Stilago

Cíl komunikace:

Informovat novináře o novinkách a módních trendech pro nadcházející letní sezónu.

Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu  navozovaly rekvizity, vystavené oblečení, doplňky i módní přehlídka.

celý příspěvek
Světový den plicní hypertenze
26. 4. 2014

Světový den plicní hypertenze

Cíl komunikace: Hlavním komunikačním cílem bylo rozšířit povědomí o plicní hypertenzi a její prevenci a zároveň možnost zjistit svou aktuální kondici.

Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli nejen pro informace,ale i za zábavou.

celý příspěvek
Walkingboardy Roadshow Lázně
22. 4. 2014

Walkingboardy Roadshow Lázně

Cíl komunikace:

Předat osloveným v daných městech brožuru, seznámit je s lázněmi a jejich službami.

Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za využití našeho jedinečného reklamního nosiče Walkingboardu.

celý příspěvek
Grilujeme s LotusGrill
19. 3. 2014

Grilujeme s LotusGrill

Cíl komunikace:

Cíl komunikace je jednoznačný, seznámit zákazníky s LotusGrillem a jeho výhodami oproti klasickým grilům.

Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili se, jak promotéři, tak nakupující.

celý příspěvek
"Andělé a démoni" pro O2
21. 2. 2014

"Andělé a démoni" pro O2

Cíl komunikace:

Připravit zaměstnancům Telefonica O2 nezapomenutelný program, aby se odreagovali a pobavili.

Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli pekelnice a anděla se hosté neskutečně bavili.

celý příspěvek
Čističi bot pro O2
19. 12. 2013

Čističi bot pro O2

Cíl komunikace:

Upozornit zákazníky na probíhající akci „Rozdáváme dárky“ a nasměrovat je do prodejny Telefonica O2.

Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně a zároveň bavila kolemjdoucí i promotéry.

celý příspěvek
Walkingboardy pro OBI
30. 10. 2013

Walkingboardy pro OBI

Cíl komunikace:

Hlavním cílem je upozornit občany Jablonce nad Nisou na nově otevřenou prodejnu OBI, zaváděcí ceny a akce a přimět je k její návštěvě.

Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala velká koncentrace Walkingboardů na jednom místě.

celý příspěvek
Guerilla akce „80 dní…“
29. 10. 2013

Guerilla akce „80 dní…“

obsahuje video
Cíl komunikace:

Hlavním komunikačním cílem bylo podpořit prodej nové trilogie a vyvolat zájem především o první díl, a to netradičním a mírně provokativním řešením, které poutá a odkazuje na obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea i ankety pro další využití.

Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se prohánělo pražskými ulicemi a bavilo kolemjdoucí.

celý příspěvek
Walkingboardy pro Sberbank
9. 9. 2013

Walkingboardy pro Sberbank

Cíl komunikace:

Upozornit potencionální klienty na připravené odměny, služby a pobočky banky.

Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.

celý příspěvek
Walkingboardy pro BLESKmobil
2. 5. 2013

Walkingboardy pro BLESKmobil

obsahuje video
Cíl komunikace:

Získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o BLESKmobilu.

Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem poprali.  To vše s využitím naší netradiční a nepřehlédnutelné reklamní plochy – Walkingboard. 

celý příspěvek
Fotbaloví fanoušci Sparty
26. 4. 2013

Fotbaloví fanoušci Sparty

Cíl komunikace: Pozvat fanoušky na zápas. 

Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů, kteří poutali dostatečnou pozornost v ranní špičce a rozdávali lísky na zápas. 

celý příspěvek
Prezentace SONY na veletrhu
13. 4. 2013

Prezentace SONY na veletrhu

Cíl komunikace:

Cíl komunikace: Prezentační stánek má nalákat návštěvníky veletrhu, aby se zastavili, promluvili s hosteskami a seznámili se s prezentovanými produkty. 

Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které byly středem pozornosti, a nepřehlédnutelné rekvizity. 

celý příspěvek
Fiktivní deratizace v Kraft Foods
28. 3. 2013

Fiktivní deratizace v Kraft Foods

Cíl komunikace:

Cílem je nachytat kolegy. 

Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým rekvizitám se většina zaměstnanců nachytat nechala.

celý příspěvek
"Jaro na ostrově" s Lufthansa
27. 3. 2013

"Jaro na ostrově" s Lufthansa

Cíl komunikace:

Cílem akce bylo připravit obchodním partnerům klienta neopakovatelný zážitek s aktivitami, které pobaví, zapojí co nejvíce účastníků a jsou tematicky spjaty s jarem. Nedílnou součástí je také zajištění prostoru pro obchodní prezentaci klienta.

Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou se bavili se nejen pozvaní hosté, ale i naše hostesky a promotéři.

celý příspěvek
Walkingboardy pro DP
27. 3. 2013

Walkingboardy pro DP

obsahuje video
Cíl komunikace:

Dopravní podnik hl.m. Prahy potřebuje o této skutečnosti informovat cestující na daném úseku.

Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného reklamního nosiče Walkingboard.

celý příspěvek
Walkingboardy pro LEO Express
13. 2. 2013

Walkingboardy pro LEO Express

Cíl komunikace: Hlavním cílem akce je podpora přímého prodeje jízdenek na vlakovém nádraží v Ostravě. Dalšími cíli jsou podpora povědomí o LEO Express, informovat o jeho službách, cenách, aktuálních nabídkách, a to na trase Praha – Ostrava, Ostrava – Praha, kde v současné době společnost provozuje železniční dopravu.

Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé promotérky, ale především podsvětlené Walkingboardy.

celý příspěvek
"Setkání třetího druhu"
28. 11. 2012

"Setkání třetího druhu"

obsahuje video
Cíl komunikace:

Cílem akce bylo pobavit a vtáhnout do děje pozvané hosty, propojit místo akce s tématem létání.

Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se hosté přenesli do jiného světa.

celý příspěvek
Módní přehlídka Betty Barclay
9. 11. 2012

Módní přehlídka Betty Barclay

Cíl komunikace: Oslavit výročí, představit aktuální kolekci a upozornit na prodejnu v rámci obchodního domu.

Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.

celý příspěvek
50 odstínů šedi
25. 10. 2012

50 odstínů šedi

obsahuje video
Cíl komunikace:

Hlavním komunikačním cílem bylo vyvolat zájem o titul netradičním a mírně provokativním řešením, které reflektuje obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea s potenciálem virálního šíření na sociálních sítích.

Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy. Naši agenti alias hlavní postavy z románu a recitátorky svými představeními bavili procházející v ulicích.

celý příspěvek
Guerilla Incheba
7. 9. 2012

Guerilla Incheba

Cíl komunikace:

Upozornit cestující a návštěvníky konkurence na probíhající veletrh.

Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky byly použity Walkingboardy.

celý příspěvek
Velká mini přehlídka v OD Kotva
3. 9. 2012

Velká mini přehlídka v OD Kotva

obsahuje video
Cíl komunikace: OD Kotva chce přilákat více návštěvníků, a to jak formou jednodenní zábavné akce s názvem Zpátky do školy, tak využitím pravidelné celotýdenní akce Nakup a získej.

Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“.  Díky účasti známých osobností a jejich ratolestí akce přilákala mnoho zvědavců z řad dětí, dospělých a médií.

celý příspěvek
Reportérský tým Skydive arény
31. 8. 2012

Reportérský tým Skydive arény

Cíl komunikace:

Hlavním cílem je dostat mezi turisty povědomí o Skydive areně a na místě jim nabídnout okamžité využití této atrakce.

Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou rozhovoru zvali k jedinečnému zážitku - létání ve vzduchovém tunelu.

celý příspěvek
Nová lékárna Lloyds
16. 7. 2012

Nová lékárna Lloyds

Cíl komunikace:

  Lékárna má nejen nově větší prostory, ale i dermatologické centrum s kvalifikovanými pracovníky a spoustu dalších pozitivních změn, na které je potřeba upozornit. První měsíc od otevření každý týden nabízí speciální výhodné slevové akce a právě i tuto informaci je potřeba dostat mezi kolemjdoucí.  

Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost byli využiti naši promotéři s Walkingboady, kteří rozdávali slevy a vitamíny.

celý příspěvek
Srdce Bayer
29. 6. 2012

Srdce Bayer

obsahuje video
Cíl komunikace:

Stěžejním smyslem akce je přimět co nejvíce lidí, aby se nechali preventivně vyšetřit, zda nejsou ve skupině pacientů ohrožených fibrilací síní, která je jedním z nejvyšších rizik postihnutí mozkovou mrtvicí.

Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- vzdělávací akce na klíč, kde si příchozí mohou nechat zdarma změřit tlak a dozvědět se více o mozkové mrtvici.

celý příspěvek
Android Roadshow Huawei
23. 6. 2012

Android Roadshow Huawei

Cíl komunikace:

Propagovaný telefon vydrží tři dny, kolik toho vydržíte Vy? Návštěvnici si mohou vyzkoušet každou hodinu jinou soutěž, na které si prověří svoji „výdrž“. Cílem je dát telefon do rukou co nejvíce lidem, nenásilnou zábavnou formou vzbudit zájem o tento přístroj a zároveň přimět návštěvníky, aby na dané akci zůstali co nejdéle.

Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla zdaleka tak úspěšná.

celý příspěvek
Den dětí v OD Kotva
1. 6. 2012

Den dětí v OD Kotva

Cíl komunikace: Přijďte s dětmi do OD Kotva na den plný zábavy a veselého programu. Navíc pro každého z dětských řad je nachystaný dárek. A aby si přišli při čekání na své i maminky, pro ty je nachystaný kosmeticky koutek s vizážistkou a poradnou od Mary Kay. Jedním z doprovodných programů pro děti i dospěláky je koutek první pomoci, kde si všichni mohou vyzkoušet, jak zachránit život v případě nehody.

Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři, kteří slaňovali ze střechy OD, ale nepřišli zkrátka ani ti, kdo se chtěli naučit první pomoci.

celý příspěvek
Sušíme s Leifheit
5. 5. 2012

Sušíme s Leifheit

Cíl komunikace:

Hlavním cílem je potencionálním zákazníkům představit promovaný sušák osobně v místě prodeje tak, aby si jej zákazník mohl nejen vyzkoušet, ale také bezprostředně zakoupit. Dalším cílem je podpořit probíhající mediální kampaň na produkt -  zvýšit povědomí.

Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc jsme si vzali naše usměvavé hostesky a promotéry s rekvizitami.

celý příspěvek
1. máj v OD Kotva
1. 5. 2012

1. máj v OD Kotva

Cíl komunikace: Není třeba se jít líbat až na Petřín. Přijďte před obchodní dům Kotva a získejte dárek za hubičku.Získáte nejen přízeň svého partnera, ale také ušetřený čas, který lze využít k návštěvě a nákupu v obchodním domě Kotva. Téměř každý pár má možnost získat za svůj polibek vybraný dárek.

1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb  získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce s doprovodným programem.

celý příspěvek
Den žen v OD Kotva
8. 3. 2012

Den žen v OD Kotva

Cíl komunikace: Jde o jednodenní akci, kdy je třeba v den akce oslovit co nejvíce dívek, slečen a žen s pozváním k účasti a nákup v obchodním domě.

Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými Walkingboardy.

celý příspěvek
Pátrání s Huawei
1. 2. 2012

Pátrání s Huawei

Cíl komunikace:

Základním cílem promoakce je zachytit a upoutat pozornost návštěvníků elektro obchodů, kde jsou umístěny showroomy značky HuaweiPředstavení nového modelu Huawei Ideos x3 a MediaPad návštěvníkům showroomů, možnost vyzkoušet si na „vlastní pěst“. Každý oslovený si odnáší informace „domů“ k dalšímu prostudování. Propojení značky Huawei se segmentem mobilních telefonů/smartphonů a zvýšení povědomí o značce.

Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního vyšetřování.  Důležitý byl výběr rekvizit i agentů s hereckým nadáním.

celý příspěvek
Happening za lepší bydlení
12. 12. 2011

Happening za lepší bydlení

Cíl komunikace:

Ozvláštnit setkání managementu společnosti IKEA s vedením obchodních domů. Prezentovat prostřednictvím demonstrantů poslání tím, že vstoupí do programu prezentace a předají přednášejícímu petici.  

Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše agenty akce bavila natolik, že v ní pokračovali i po jejím oficiálním zakončení.

celý příspěvek
Sladké pokušení BON BON
1. 11. 2011

Sladké pokušení BON BON

Cíl komunikace:

Základním cílem akce je efektivně "zachytit" potenciální zákazníky v blízkosti prodejny s pralinkami tak, aby provozovnu navštívili a příště již věděli, že zde je to místo, kde nakoupí sladké potěšení. Dalším cílem bylo také vyvolání zájmu o okamžitý nákup na provozovně.

Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel obrovský úspěch.

celý příspěvek
Premiéra kina Svět
1. 7. 2011

Premiéra kina Svět

Cíl komunikace:

Klíčovou součástí slavnostní premiéry byl také doprovodný program pro děti, který se nesl v duchu samotného filmu Saxána. V rámci zábavního odpoledne bylo důležité zapojení veřejnosti do slavnostní akce, pobavení dětí a zajištění nevšedního zážitku.

Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného filmu. Důležitou roli hráli naši animátoři v tematických kostýmech, kteří akci dodávali autentičnost a po celou dobu se věnovali dětem.

celý příspěvek
Velikonoce v OD Kotva
7. 4. 2011

Velikonoce v OD Kotva

Cíl komunikace: Kopírovat tradiční cílovou skupinu OD Kotva, jež tvoří lidé středního věku, ale také mladé rodiny s dětmi či náhodní nakupující.

Akci „nakup a získej“ s velikonoční tématikou dokreslovaly naše hostesky oblečené v tradičních krojích. Díky tomu na sebe poutaly dostatek pozornosti kolemjdoucích a nakupujících.

celý příspěvek