FAQ

Pronájem lidí > Naše akce > Walkingboardy Roadshow Lázně

Kontaktujte nás

Walkingboardy Roadshow Lázně

Naše řešení

Pro oslovení cílové skupiny jsme vybrali místa v daných městech, kde je největší koncentrace lidí, jednalo se převážně o centra měst. Zde proškolení promotéři v barvách klienta s Walkingboardy oslovovali kolemjdoucí, prezentovali informace a odpovídali na případné dotazy a rozdávali brožury Lázně Teplice nad Bečvou. Na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy, které jsou díky podsvícení viditelné již z dálky. Větší pozornost poutaly mimo Prahu, kde nejsou tak často k vidění. 

Výsledek kampaně

Ve vybraných městech se rozšířilo povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách. Většina oslovených si promotéry vyslechla a převzala si brožuru. Nebylo výjimkou, že lidé za promotéry sami přicházeli na základě sdělení na Walkingboardech. 

Fotografie z akce

Další vybrané reference

50 odstínů šedi

obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...

celý příspěvek

Prezentace SONY na veletrhu

Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...

celý příspěvek

Walkingboard pro Jet2.com

Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...

celý příspěvek