FAQ

Pronájem lidí > Naše služby > Guerilla marketing

Kontaktujte nás

Guerilla marketing


Prolínání s tradičním marketingem

V praxi dochází k prolínání, kdy na základech tradičních marketingových nástrojů jako PR, reklama, event, apod., jsou využívány prvky guerilly, a tak se setkáváme s pojmy guerilla PR, guerillová reklama, guerillový marketing apod.

Guerilla marketing v praxi

Řízená realizace guerilla akce umožnuje získat dostatek pozornosti nejen v místě realizace, ale „žije“ dále třeba na sociálních sítích anebo se využívá v dalších komunikačních aktivitách. Při uvedení prvního dílu knižního bestselleru jsme proměnili hostesky a promotéry v hlavní hrdiny knihy a vyslali je do pražských ulic. Zde poutali dostatečnou pozornost a zároveň dokumentační zachycení bylo využito v rámci dalších promo akcí druhého dílu. Prohlédněte si ukázky z průběhu akce.

Reference

Pátrání s Huawei

Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...

celý příspěvek

Guerilla akce „80 dní…“

obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...

celý příspěvek

Guerilla Incheba

Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...

celý příspěvek

Čističi bot pro O2

Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...

celý příspěvek

Reportérský tým Skydive arény

Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...

celý příspěvek

50 odstínů šedi

obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...

celý příspěvek

Walkingboard pro Jet2.com

Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...

celý příspěvek

Prezentace SONY na veletrhu

Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...

celý příspěvek

Happening za lepší bydlení

Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...

celý příspěvek

Fiktivní deratizace v Kraft Foods

Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...

celý příspěvek

SOS Dětské vesničky

Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...

celý příspěvek
Kontaktujte nás

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP