Společnost EmbedIT v rámci náboru nových pracovníku v Ostravské pobočce organizuje Den otevřených dveří s prezentací společnosti, prohlídkou pracovního prostředí a ukázkou používaných aplikací.
Primárním cílem akce bylo informovat studenty Vysoké školy Báňské (VŠB) v Ostravě a zvát je na Den otevřených dveří, sekundárním cílem pak zvyšovat povědomí o firmě EmbedIT.
Studenti Vysoké školy báňské - technické univerzity v Ostravě, zejména pak posluchači fakulty elektrotechniky a informatiky.
Dva týmy, pohybující se na rušných místech areálu VŠB, tvořili walkingboardisté a promotéři s mobilní kávou a tácy s croissanty. První tým se zdržoval zejména před fakultu elektrotechniky a informatiky, druhý tým se pak pohyboval po areálu a oslovoval studenty ostatních fakult a také návštěvníky menzy. Studenti se na akci registrovali prostřednictvím QR kódů, které byly jednak vytištěny na walkingboardech a rovněž na distribuovaných letácích. Přítomni byli také zástupci firmy EmbedIT, kteří odpovídali na technické dotazy (např. o používaných programovacích jazycích), druhu práce, pracovním prostředí atd.
Během dvou dnů propagační kampaně byla oslovena většina studentů, na které byla kampaň zacílena. Studenti, kteří projevili zájem, byli buď prostřednictvím QR kódů s odkazem registrační stránky klienta zaregistrováni přímo na místě, nebo jim byly předány informace na tištěných materiálech a umožněna tak pozdější registrace.
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
celý příspěvekHostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekNetradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvek