FAQ
Pronájem lidí > Chci kampaň > Viral & buzz marketing

Buzz a virální marketing

řešení, jak podpořit šeptandu
Buzz a virální marketing umožňuje oslovení velkého množství lidí za relativně nízké náklady.
  • Nápad, který zaujme a pobaví.
  • Motivace k dalšímu šíření.
rentik Zeptejte se nás

Virální marketing

Virální marketing představuje plánovanou a řízenou aktivitu, jež má motivovat příjemce k roli šiřitele, a to za relativně nízké náklady. Virální marketing využívá sociálních sítí. Obsah má být tak zajímavý, aby docházelo k jeho přirozenému šíření. Virální cestou se mohou šířit například odkazy, emaily, prezentace nebo multimediální okolí zajímat.

Buzz marketing

Buzz, bzukot aneb samo šiřitelná reklama v drtivé většině vzniká spontánně, nicméně úspěch a šíření lze uměle přiživit a směřovat, kam potřebujeme.

Reference

Promo pro Hard Rock Cafe

Promotéři aktivně oslovují turisty v centru Prahy.

celý příspěvek

50 odstínů šedi

obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...

celý příspěvek

SOS Dětské vesničky

Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...

celý příspěvek

Fakker & Spark chopper bike

Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...

celý příspěvek

Guerilla akce „80 dní…“

obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...

celý příspěvek
Kontaktujte nás

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP