Na českém trhu se objevila novinka v grilování, přenosný bezkouřový gril. Ve vybraných hobby marketech s výhradním zastoupením mají probíhat promo akce s představením tohoto jedinečného produktu.
Cíl komunikace je jednoznačný, seznámit zákazníky s LotusGrillem a jeho výhodami oproti klasickým grilům.
Cílovou skupinou byli zákazníci hobby marketů bez rozdílu věku a pohlaví, protože tento gril má široké možnosti použití - vhodný pro použití na balkóně, terase, na chatě, na lyžích, na rybách, v kempu nebo na lodi.
Pro prezentaci grilu jsme zvolili pohodovou a hravou formu tak, aby na první pohled upoutávala nakupující. Promotér stylizovaný jako „kotlíkář/tramp“ místo klasického ohniště raději používá přenosný bezkouřový LotusGrill. Pohoda byla dokreslena reprodukovanými trampskými a folkovými písničkami a rekvizitami (kostým, kytara, dřevěné špalky). Promotér obsluhoval gril, komunikoval se zákazníky a ukazoval přednosti výrobku. Na místě asistovala ještě hosteska v tričku v barvách klienta, která také komunikovala se zákazníky a střídala se s promotérem v grilování.
Pomo akce nakupující zaujala, sami přicházeli a zajímali se o gril i o jeho příslušenství. V několika případech jsme zaznamenali, že si gril na místě koupili.
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
celý příspěvekUpozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvekPředstavení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvekNetradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvekPředstavení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
celý příspěvekPromotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
celý příspěvekPromo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
celý příspěvekKampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...