Začátkem října vychází v nakladatelství XYZ erotický román Padesát odstínů šedi. Jeden z nejprodávanějších titulů současnosti. Při příležitosti uvedení této knihy na český trh je třeba připravit upoutávku, která zaujme širší veřejnost.
Hlavním komunikačním cílem bylo vyvolat zájem o titul netradičním a mírně provokativním řešením, které reflektuje obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea s potenciálem virálního šíření na sociálních sítích.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 25 + vyznávající moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek nejen k Vánocům.
Hlavním cílem akce bylo upoutat pozornost co nejvíce lidí, proto se uskutečnila v centru Prahy. Byla vybrána 3 cílová místa v okolí Václavského náměstí, kde stály recitátorky a zároveň se v jejich blízkosti pohybují netradiční páry muž a žena. Role recitátorky je inspirována populárními „speaker´s corner“. Recitátorka stojí na vyvýšených schůdcích a nahlas předčítá z knihy Padesát odstínů šedi tak, aby poutala pozornost kolemjdoucích. Ti se zastavují, zaposlouchají a připojují se k četbě. V okolí míst, kde recitátorky stojí, se prochází a zastavují netradiční páry, kde dominantní muž v šedém obleku a kravatě vede na vodítku submisivní ženu, která má na očích škrabošku, oblečené triko s názvem knihy a především knihu, kterou si průběžně pročítá. Tyto páry nejen poutají značnou pozornost, ale také navozují atmosféru knihy, protože představují hlavní hrdiny tohoto erotického románu.
Celkově byla akce okolím přijata pozitivně a s humorem. Netradiční páry i recitátorky na sebe dostatečně poutaly pozornost. Lidé se aktivně zajímali o knihu samotnou nebo se dokonce zapojovali i fotografovali. Z akce je připraven minutový spot na promo titulu. Erotický román 50 odstínů šedi v současné době patří k nejprodávanějším knihám v České republice.
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...