Začátkem října vychází v nakladatelství XYZ erotický román Padesát odstínů šedi. Jeden z nejprodávanějších titulů současnosti. Při příležitosti uvedení této knihy na český trh je třeba připravit upoutávku, která zaujme širší veřejnost.
Hlavním komunikačním cílem bylo vyvolat zájem o titul netradičním a mírně provokativním řešením, které reflektuje obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea s potenciálem virálního šíření na sociálních sítích.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 25 + vyznávající moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek nejen k Vánocům.
Hlavním cílem akce bylo upoutat pozornost co nejvíce lidí, proto se uskutečnila v centru Prahy. Byla vybrána 3 cílová místa v okolí Václavského náměstí, kde stály recitátorky a zároveň se v jejich blízkosti pohybují netradiční páry muž a žena. Role recitátorky je inspirována populárními „speaker´s corner“. Recitátorka stojí na vyvýšených schůdcích a nahlas předčítá z knihy Padesát odstínů šedi tak, aby poutala pozornost kolemjdoucích. Ti se zastavují, zaposlouchají a připojují se k četbě. V okolí míst, kde recitátorky stojí, se prochází a zastavují netradiční páry, kde dominantní muž v šedém obleku a kravatě vede na vodítku submisivní ženu, která má na očích škrabošku, oblečené triko s názvem knihy a především knihu, kterou si průběžně pročítá. Tyto páry nejen poutají značnou pozornost, ale také navozují atmosféru knihy, protože představují hlavní hrdiny tohoto erotického románu.
Celkově byla akce okolím přijata pozitivně a s humorem. Netradiční páry i recitátorky na sebe dostatečně poutaly pozornost. Lidé se aktivně zajímali o knihu samotnou nebo se dokonce zapojovali i fotografovali. Z akce je připraven minutový spot na promo titulu. Erotický román 50 odstínů šedi v současné době patří k nejprodávanějším knihám v České republice.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
obsahuje video
Strana svobodných občanů pozvala do Prahy exkluzivního hosta - předsedu frakce EFDD a europoslance ...