Společnost Lufthansa Group pravidelně pořádá pro své partnery a klienty setkání v netradičním pojetí. Tentokrát se je rozhodla pozvat do Skydive arény k létání ve větrném tunelu, který simuluje volný pád. Kromě samotného létání je potřeba zajistit doprovodný program pro ty, kteří se zrovna létání neoddávají nebo čekají na svůj let.
Cílem akce bylo pobavit a vtáhnout do děje pozvané hosty, propojit místo akce s tématem létání.
Obchodní partneři Lufthansa Group.
Akce byla pojata v duchu „Setkání třetího druhu“, tedy tématika UFO a vesmírných výletů. Základním východiskem je být připraven na návštěvy s mimozemskou civilizací – dorozumět se, seznámit se se zvyklostmi mimozemských civilizací, umět se bránit, ale především umět se pobavit. Abychom propojili místo akce s tématikou létání do vesmíru, celý prostor Skydive arény jsme tematicky vyzdobili dekoracemi (létající talíř, planety, mumifikovaný mimozemšťan atd.). Atmosféru dokreslovala světla a promítání na strop (průlet vesmírem). Celý doprovodný program jsme vytvořili tak, aby zapadal do filosofie akce a aby se hosté mohli aktivně zapojit do programu. Abychom navodili atmosféru vesmírné lodi, hned při vstupu byl připraven detektor otisku ruky, který opravňoval ke vstupu na loď a welcome drink B52 á la Amaroun. Celým večerem pak hosty provázel DJ jako kapitán lodi, hostesky a promotéři jako stevardky a stevardi. Všichni byli oblečeni do vesmírných kostýmů. Stevardky a stevardi hosty informovali o programu akce a zvali je k jednotlivým aktivitám. Aby se hosté v průběhu celého večera bavili, připravili jsme pro ně, kromě létání, celou řadu aktivit. Na výběr měli soutěž ve vesmírném tanci, ve vesmírné střílečce, fotografování se u fotostěny á la kosmonaut ve skafandru nebo půjčovnu měničů hlasu. Na základě některých z těchto aktivit se pak hosté mohli zúčastnit tomboly o hodnotné ceny. Dále jsme pro hosty připravili výuku znakového jazyka odbornými lektory, kteří přítomným předvedli spoustu neverbálních výrazů v případě návštěvy z vesmíru. A aby hosté nebyli návštěvou zaskočeni, také je několik nejdůležitějších výrazů naučili. Pro ilustraci setkání s jinou civilizací byl k vidění tanec v podání robotů humanoidů nebo světelná neon show aneb jak se drinky míchají jinde. Hosté mohli během večera ochutnat netradiční formu cateringu tzv. molekulární stravu, v které se běžné suroviny upravují sofistikovaným způsobem do rozmanitých skupenství.
Akce se zúčastnilo kolem 170 pozvaných hostů. Většina z nich se také aktivně zúčastnila programu a soutěží, čemuž odpovídá počet účastníků v tombole. O úspěchu akce hovoří také ohlasy hostů a jejich setrvání až do samotného závěru akce.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.