Základním východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost, především pak interakce se sociálně smýšlející veřejností.
Oživení probíhající mediální kampaně "Darujte pravidelně, aby...", která vyzývá k pravidelnému dárcovství. Úkolem promo akce je přímé oslovení veřejnosti - potencionálních dárců.
Hlavní cílovou skupinou jsou bonitnější lidé v produktivním věku (25+), ale také lidé s vyšším sociálním cítěním.
Klasický koncept promo stánku s hosteskou zástupce SOS dětské vesničky doplňují živé sochy, které ztvárňují postavy z kampaně, tj. fotbalista a tanečnice. Živou sochu ztvárňuje dospělá osoba. Živé sochy poutají dostatečnou pozornost a zájem, lidé zastavují, a tak mají promotérky prostor k oslovení a poskytování informací.
Prezentace je umístěna na kulturně-společnských akcích, v prostorách komerčních kancelářských nebo nákupních center s vysokou průchodností. Příkladem je pražské výstavište v rámci výstavy pro milovníky psů a zvířat (vysoká průchodnost a lidé pečující o domácí mazlíčky mají také vyšší sociální cítění), kancelářské centrum (více komerčních subjektů na jednom místě s vysokým počtem kanceláří/zaměstnanců), adventní koncerty (čas Vánoc je časem pro charitu), apod.
V současné době se daří rozšiřovat nejen řady jednotlivců - drobných dárců, ale také díky načasování ke konci roku, se daří oslovovat firemní dárce, kteří tvoří své CSR rozpočty na následující kalendářní rok.
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Zvýšení povědomí o Lázních Teplice nad Bečvou a jejich službách ve vybraných českých a moravských městech za ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...