Dopravní společnost Flixbus poskytující nízkonákladovou autobusovou dopravu na trase Praha - Plzeň – Dresden, Berlín, Vídeň a zpět vstupuje na český trh.
Vybrat vhodné lokace, připravit načasování a realizovat šíření voucherů se slevovými kódy pro nákup jízdenek a s doprovodnými informacemi.
Primární cílovou skupinou jsou mladí aktivní lidé (18-25 let), kteří rádi cestují.
Ve spolupráci s klientem jsme připravili týmy mladých lidí, které měly trička a tašky na letáky s logem společnosti. Letákové akce probíhají v okolí i v budovách vysokých škol (Praha a Plzeň), a to v ranních hodinách nebo v době obědové pauzy.
V prvních třech dnech promoakce se celkem se podařilo rozdistribuovat cca 4 900 ks letáků / voucherů se slevovými kódy vybrané cílové skupině.
Hostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Hostesky v triku s logem PSN rozdávají letáky ve vybraných lokalitách.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...