Autosalon Toyota Louwman chce představit nové vozy Toyota na exponovaných místech ve dvou obchodních centrech.
Ukázat široké veřejnosti novou modelovou řadu, pozvat vybrané zájemce na demo-jízdu a získat kontakty na potencionální zákazníky.
Cílovou skupinou byli všichni zájemci o koupi nového vozu.
Místa konání byla předem dána, OC Nový Smíchov a OC Zičín. Cíl byl také jasně zadán, získat co nejvíce potencionálních kupců nového vozu. Na nás bylo zajistit usměvavé a šikovné hostesky, které by se zhostily tohoto úkolu. Slečny aktivně oslovovali zájemce o vozy a sbíraly jejich kontakty.
Prezentace vozů v obchodních centrech se setkala s pozitivním ohlasem od všech kolemjdoucích, neboť krásná auta a krásné dívky lahodí nejen mužskému oku. Slečnám se podařilo nasbírat několik desítek kontaktů na potencionální zákazníky.
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Zdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Usměvavé hostesky na hudebním festivalu prezentují vysokou školu a její služby.
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...