Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM) se chce prezentovat na hudebním festivalu BROD20 jehož je partnerem.
Předat osloveným návštěvníkům festivalu letáček a informovat je o probíhající soutěži.
Cílovou skupinou byli mladí lidé, potenciální studenti.
Místo i cíl komunikace byly jasně dané. Našim úkolem bylo vybrat příjemné usměvavé hostesky, které budou klienta reprezentovat. Dvě proškolené hostesky v barvách klienta oslovovaly návštěvníky festivalu, rozdávaly prezentační materiály, informovaly o probíhající soutěži a fotografovaly zájemce s rekvizitami.
Prezentace VŠEM byla úspěšná. Většina oslovených si převzala letáček a vyslechla informace o probíhající soutěži. Většina z nich se také ochotně vyfotila s připravenými rekvizitami a zúčastnila se soutěže.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Hostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Odpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...