Při příležitosti Světového dne plicní hypertenze pořádá sdružení pacientů s touto nemocí osvětové akce, kde se veřejnost může seznámit s touto vzácnou nemocí a její prevencí. Tento rok se rozhodlo akci pojmout v netradičním duchu.
Hlavním komunikačním cílem bylo rozšířit povědomí o plicní hypertenzi a její prevenci a zároveň možnost zjistit svou aktuální kondici.
Cílovou skupinou byli všichni kolemjdoucí, protože tato nemoc postihuje lidi bez rozdílu pohlaví a věku.
V rámci akce „Světový den plicní hypertenze“ bylo stěžejní zajistit informační centrum, kde kolemjdoucí získají informace o plicní hypertenzi a které upoutá pozornost. Místo akce bylo předem dané, a to Hradčanské náměstí, kde je velká koncentrace lidí. Informační centrum jsme umístili do dvou otevřených stanů, které byly zřetelně označeny potištěnými bočnicemi a roll-upy. Zde byl dostatečný prostor pro vytvoření zázemí pro diskuzi se zástupci Sdružení pacientů s plicní hypertenzí a odborníky z řad lékařů i možnost se schovat při nepřízni počasí. Před stany jsme umístili sportovní vybavení – rotoped, steper apod., kde si zájemci mohli zatrénovat, a po té si nechat změřit „dech“ a zjistit zda mají dispozice k plicní hypertenzi. Akcí provázela moderátorka, která v českém a anglickém jazyce zvala veřejnost k info centru. Zvát kolemjdoucí pomáhaly ještě dvě hostesky stylizované jako trenérky (čelenka, obrandované tričko, legíny, píšťalka). V prostojích se hostesky stávaly aktivními účastníky, jezdily na rotopedu, nechávaly si měřit „dech“ apod., a tak inspirovaly přihlížející, aby se také aktivně zapojili.
Akce návštěvníky Pražského hradu velmi zaujala. Několik stovek lidí se účastnilo samotného měření, jiní se jen přidali a závodili mezi sebou nebo si zablbli s gymnastickými míči apod. Akce dostála svého cíle a provázela ji dobrá nálada.
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Promotéři v areálu Vysoké školy báňské informují ostravské studenty za pomoci propagačních nástrojů Walkingbord ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Představení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
Promo akce, která zábavnou a hravou formou potenciálním zákazníkům představila nový produkt a jeho výhody. Bavili ...