Při příležitosti Světového dne plicní hypertenze pořádá sdružení pacientů s touto nemocí osvětové akce, kde se veřejnost může seznámit s touto vzácnou nemocí a její prevencí. Tento rok se rozhodlo akci pojmout v netradičním duchu.
Hlavním komunikačním cílem bylo rozšířit povědomí o plicní hypertenzi a její prevenci a zároveň možnost zjistit svou aktuální kondici.
Cílovou skupinou byli všichni kolemjdoucí, protože tato nemoc postihuje lidi bez rozdílu pohlaví a věku.
V rámci akce „Světový den plicní hypertenze“ bylo stěžejní zajistit informační centrum, kde kolemjdoucí získají informace o plicní hypertenzi a které upoutá pozornost. Místo akce bylo předem dané, a to Hradčanské náměstí, kde je velká koncentrace lidí. Informační centrum jsme umístili do dvou otevřených stanů, které byly zřetelně označeny potištěnými bočnicemi a roll-upy. Zde byl dostatečný prostor pro vytvoření zázemí pro diskuzi se zástupci Sdružení pacientů s plicní hypertenzí a odborníky z řad lékařů i možnost se schovat při nepřízni počasí. Před stany jsme umístili sportovní vybavení – rotoped, steper apod., kde si zájemci mohli zatrénovat, a po té si nechat změřit „dech“ a zjistit zda mají dispozice k plicní hypertenzi. Akcí provázela moderátorka, která v českém a anglickém jazyce zvala veřejnost k info centru. Zvát kolemjdoucí pomáhaly ještě dvě hostesky stylizované jako trenérky (čelenka, obrandované tričko, legíny, píšťalka). V prostojích se hostesky stávaly aktivními účastníky, jezdily na rotopedu, nechávaly si měřit „dech“ apod., a tak inspirovaly přihlížející, aby se také aktivně zapojili.
Akce návštěvníky Pražského hradu velmi zaujala. Několik stovek lidí se účastnilo samotného měření, jiní se jen přidali a závodili mezi sebou nebo si zablbli s gymnastickými míči apod. Akce dostála svého cíle a provázela ji dobrá nálada.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Představení nové modelové řady vozů Toyota široké veřejnosti.
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...