Při příležitosti Světového dne plicní hypertenze pořádá sdružení pacientů s touto nemocí osvětové akce, kde se veřejnost může seznámit s touto vzácnou nemocí a její prevencí. Tento rok se rozhodlo akci pojmout v netradičním duchu.
Hlavním komunikačním cílem bylo rozšířit povědomí o plicní hypertenzi a její prevenci a zároveň možnost zjistit svou aktuální kondici.
Cílovou skupinou byli všichni kolemjdoucí, protože tato nemoc postihuje lidi bez rozdílu pohlaví a věku.
V rámci akce „Světový den plicní hypertenze“ bylo stěžejní zajistit informační centrum, kde kolemjdoucí získají informace o plicní hypertenzi a které upoutá pozornost. Místo akce bylo předem dané, a to Hradčanské náměstí, kde je velká koncentrace lidí. Informační centrum jsme umístili do dvou otevřených stanů, které byly zřetelně označeny potištěnými bočnicemi a roll-upy. Zde byl dostatečný prostor pro vytvoření zázemí pro diskuzi se zástupci Sdružení pacientů s plicní hypertenzí a odborníky z řad lékařů i možnost se schovat při nepřízni počasí. Před stany jsme umístili sportovní vybavení – rotoped, steper apod., kde si zájemci mohli zatrénovat, a po té si nechat změřit „dech“ a zjistit zda mají dispozice k plicní hypertenzi. Akcí provázela moderátorka, která v českém a anglickém jazyce zvala veřejnost k info centru. Zvát kolemjdoucí pomáhaly ještě dvě hostesky stylizované jako trenérky (čelenka, obrandované tričko, legíny, píšťalka). V prostojích se hostesky stávaly aktivními účastníky, jezdily na rotopedu, nechávaly si měřit „dech“ apod., a tak inspirovaly přihlížející, aby se také aktivně zapojili.
Akce návštěvníky Pražského hradu velmi zaujala. Několik stovek lidí se účastnilo samotného měření, jiní se jen přidali a závodili mezi sebou nebo si zablbli s gymnastickými míči apod. Akce dostála svého cíle a provázela ji dobrá nálada.
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Kampaň s Walkingboardy upozorňující na připravené odměny, služby a pobočky banky Sberbank v celé Praze.
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...