Společnost Lufthansa Group pravidelně pořádá pro své obchodní partnery tematická setkání. Každá akce musí být originální a neopakovatelná, aby si hosté odnesli jedinečný zážitek. Tentokrát se akce uskutečnila v prostorách restaurace Střelecký ostrov, která je výjimečná svou polohou v samém srdci Prahy a jedním z nejkrásnějších výhledů na Národní divadlo. Ale pouze krásná lokace nestačí, je třeba také zajistit jedinečný program.
Cílem akce bylo připravit obchodním partnerům klienta neopakovatelný zážitek s aktivitami, které pobaví, zapojí co nejvíce účastníků a jsou tematicky spjaty s jarem. Nedílnou součástí je také zajištění prostoru pro obchodní prezentaci klienta.
Obchodní partneři Lufthansa Group.
Vzhledem k datu konání jsme jako téma akce zvolili jaro, a to ve vztahu k lidem, zvykům a přírodě. Výzdobu prostor a doprovodný program jsme vytvořili tak, aby zapadaly do filosofie akce a aby se hosté mohli aktivně zapojit. Téma a místo daly název projektu: „ Jaro na ostrově zázraků“. Pro snadnější orientaci jsme přístupovou cestu osvětlili hořícími loučemi. Pro navození slavnostní atmosféry jara byl prostor restaurace vyzdoben jarními květinami a velikonočními dekoracemi. Celou akcí hosty provázel VJ, hostesky a promotéři, kteří byli v duchu tradic oblečeni v krojích a asistovali u zábavných workshopů. Aby se hosté nenudili, měli během večera na výběr ze šesti aktivit, které souvisely s tématikou jara, jarních tradic a zvyků u nás i ve světě. Workshopy probíhaly uvnitř, ale také na volné ploše ostrova. Floristický workshop – květiny jasně souvisí s jarem a probouzející se přírodou. Hosté zde mohli obdivovat zručnost floristů a sami se kreativně realizovat při dekorování jarních květin. Své aranžmá si každý odnášel domů. Workshop irských tanců – vytvořili jsme na základě irského velikonočního zvyku, kdy se koná taneční soutěž o koláč, tzv. Cake dance. Tanečníci předvedli krátké vystoupení, a po té hosty naučili základní kroky a figury irských tanců. Na konci proběhla po vzoru irského zvyku soutěž s vyhlášením nejlepšího tanečníka o jarní koláč. Koulení vajíček – workshop inspirovaný anglosaským velikonočním zvykem koulení vajíček za pomoci lžící nebo klacíků. Soupeři soutěží, kdo dříve dovalí syrové neporušené vejce do cíle. Kadeřnický workshop – poradenský koutek s návrhem účesu pomocí počítače, možností vyzkoušení paruk a barevné typologie. Workshop byl zvolen jako inspirace, protože pro mnohé lidi jaro znamená změnu (účesu, šatníku apod.). Jen počkej zajíci! – PC verze digihry populární v 80. letech. Hra byla na akci zvolena proto, že cílem hry je nachytat co nejvíce vajíček – symbol jara a Velikonoc a většina pozvaných si tuto hru pamatuje ze svého dětství. Třešinkou na dortu byla možnost vypůjčení originálních digiher. Jen počkej zajíci! (živě) – netradiční živé provedení původní digihry Jen počkej zajíci! Jako doplnění workshopu s PC a digihrou jsme hostům poskytli jedinečný zážitek zkusit si hru na vlastní kůži. Promotéři v kostýmu vlka a zajíce vypouštěli umělá vajíčka a soutěžící je chytali do košíku. Soutěžící, který nachytal nejvíce vajíček, získal jako odměnu velikonoční košík. Na základě účasti minimálně na třech workshopech se hosté mohli účastnit tomboly o zajímavé a hodnotné ceny. V průběhu večera byl připraven catering v kombinaci teplé a studené kuchyně spolu s grilováním a bohatý výběr alkoholických a nealkoholických nápojů.
Akce se zúčastnilo kolem 160 pozvaných hostů. Drtivá většina z nich se aktivně zúčastnila alespoň některého z workshopů, čemuž odpovídá počet účastníků tomboly. I přes chladné počasí měly hojnou účast také venkovní aktivity. O dobré atmosféře večera hovoří také ohlasy hostů na místě a jejich setrvání až do samotného závěru.
Upozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Tisková konference pojatá neotřelou formou. Atmosféru módního klubu navozovaly rekvizity, vystavené oblečení ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...