FAQ

Sampling

  • Sampling rovná se rozdávání vzorků výrobků.
  • Smyslem je představení produktu a motivace zákazníka ke koupi.
  • Snažíme se nacházet originální a netradiční řešení. 

Jak funguje sampling

Výrazem sampling rozumíme rozdávání vzorků výrobků s účelem motivovat zákazníka ke koupi produktu. Jsou to například ochutnávky v supermarketech nebo rozdávání vzorků na ulicích. Samotná realizace záleží na podstatě výrobku, protože je důležité nejen prostředí, ale i načasování a zapojení těch správných hostesek a promotérů.

Sampling v praxi

Netradiční sampling jsme realizovali v obchodním centru, kde klient provozuje prodejny s cukrovinkami a čokoládou. Promotér v oblečení prvorepublikového šviháka nabízel vzorky bonbónů a čokolády kolemjdoucím s tím, že kdo ochutnal, získal slevu na okamžitý nákup. Prohlédněte si ukázky z průběhu akce.

Reference

Kontaktujte nás

Vyzkoušejte předpřipravené balíčky služeb

VIP
VIP