Na český trh vstupuje nový železniční dopravce LEO Express, který provozuje služby na vysoce konkurenční trati Praha – Ostrava a Ostrava – Praha.
Hlavním cílem akce je podpora přímého prodeje jízdenek na vlakovém nádraží v Ostravě. Dalšími cíli jsou podpora povědomí o LEO Express, informovat o jeho službách, cenách, aktuálních nabídkách, a to na trase Praha – Ostrava, Ostrava – Praha, kde v současné době společnost provozuje železniční dopravu.
Potenciální cestující z řad klientů konkurenčních přepravců, ale také cestující, kteří doposud využívají jiných přepravních prostředků.
Největší koncentrace lidí, kteří více či méně pravidelně cestují vlakem, je přímo na vlakových nádražích. Proto jsme pro promo akci zvolili okolí dvou nejfrekventovanějších nádraží v Ostravě (Hlavní nádraží a Svinov). V okolí nádraží se pohybovaly dvě promotérky s Walkingboardy a kšilty LEO Express, aktivně oslovovaly potencionální cestující a informovaly je o novém dopravci, jeho službách, cenách a výhodných nabídkách s odkazem na prodejní okénko LEO Express a on-line prodejnu na webu www.le.cz. Promotérky současně rozdávaly informační letáčky s jízdním řádem a také tematické samolepky firmy. Na první pohled nejvíce poutaly Walkingboardy, které jsou skvěle viditelné především ve večerních hodinách, a to díky výraznému podsvícené led světlem (CLV).
Během sedmi dní jsme v Ostravě přímo oslovili více než 3 000 lidí, kterým byl předán letáček a popřípadě i tematická samolepka. Dopad na informovanost měl také samotný CLV reklamní nosič, který poutal pozornost díky své neotřelosti a neokoukanosti v tomto regionu. Na pokladnách byl zaznamenán cca 50% nárůst prodeje oproti předchozímu období. Akce tak splnila své cíle a také oslovené okolí reagovalo pozitivně.
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Nepřehlédnutelné upozornění na nově otevřenou prodejnu Hervis, akční ceny a soutěž. Promotéři sloužili jako ...
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Netradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.