Na český trh vstupuje nový železniční dopravce LEO Express, který provozuje služby na vysoce konkurenční trati Praha – Ostrava a Ostrava – Praha.
Hlavním cílem akce je podpora přímého prodeje jízdenek na vlakovém nádraží v Ostravě. Dalšími cíli jsou podpora povědomí o LEO Express, informovat o jeho službách, cenách, aktuálních nabídkách, a to na trase Praha – Ostrava, Ostrava – Praha, kde v současné době společnost provozuje železniční dopravu.
Potenciální cestující z řad klientů konkurenčních přepravců, ale také cestující, kteří doposud využívají jiných přepravních prostředků.
Největší koncentrace lidí, kteří více či méně pravidelně cestují vlakem, je přímo na vlakových nádražích. Proto jsme pro promo akci zvolili okolí dvou nejfrekventovanějších nádraží v Ostravě (Hlavní nádraží a Svinov). V okolí nádraží se pohybovaly dvě promotérky s Walkingboardy a kšilty LEO Express, aktivně oslovovaly potencionální cestující a informovaly je o novém dopravci, jeho službách, cenách a výhodných nabídkách s odkazem na prodejní okénko LEO Express a on-line prodejnu na webu www.le.cz. Promotérky současně rozdávaly informační letáčky s jízdním řádem a také tematické samolepky firmy. Na první pohled nejvíce poutaly Walkingboardy, které jsou skvěle viditelné především ve večerních hodinách, a to díky výraznému podsvícené led světlem (CLV).
Během sedmi dní jsme v Ostravě přímo oslovili více než 3 000 lidí, kterým byl předán letáček a popřípadě i tematická samolepka. Dopad na informovanost měl také samotný CLV reklamní nosič, který poutal pozornost díky své neotřelosti a neokoukanosti v tomto regionu. Na pokladnách byl zaznamenán cca 50% nárůst prodeje oproti předchozímu období. Akce tak splnila své cíle a také oslovené okolí reagovalo pozitivně.
Naši hostesky a promotéři vyplňují s potenciálními zákazníky dotazníky týkající se jejich aktuální situace v ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Důležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
1.máj je lásky čas, nezáleží na věku ani pohlaví aneb získejte „dárek za hubičku“. Zábavná prvomájová akce ...
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...