Na trh přichází nový hudební a lifestyle časopis Fakker pro čtenáře mladších 30 let. Zaměření měsíčníku je na vyznavače hard rock, gotik a emo. Fakker vychází ze spolupráce s tradičním hard & heavy magazínem.
Zadání je vymyslet koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro oba spřátelené časopisy, zároveň upoutá pozornost okolí a vyvolá zájem o další informace, ale také předplatné.
Cílovou skupinou jsou mladí lidé do 30 let v případě Fakker. Pro Spark jsou zajímaví i starší vyznavači tvrdších hudebních stylů (do cca 45 – 50 let).
Vzhledem k povaze obou časopisů a jejich fanoušků jsme zrealizovali nákup a úpravu netradičního kola, a to ve stylu chopper bike. Právě styl „easy rider“ je blízký fanouškům uvedeních hudebních stylů. Kolo bylo zvoleno jako vhodný dopravní prostředek, který má usnadnění vjezd nejen v ulicích, náplavkách, před koncertními halami a kluby, ale také na akce v krytých prostorách. Chopper bike byl vybaven výměnným nástavcem na reklamní vlajky, střed kola vyplněn reklamní plochou pro loga obou magazínů. Vpředu je reklamní koš na časopisy pro sampling nebo přímý prodej. Pro větší efekt je jezdec vybaven helmou s rohy a kurýrním vakem v barvách magazínů.
V současné době chopper bike brázdí ulice a kluby po České republice tam, kde se pohybuje potencionální cílová skupina – festivaly, koncerty, akce. Lidé se mají možnost s kolem vyfotit nebo si jej vyzkoušet na vlastní kůži. První dny v terénu ukazují, že chopper bike poutá dostatečnou pozornost, lidé se zastavují, fotografují a seznamují se s promovanými časopisy.
Promotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
Večírek pro obchodní partnery vytvořený na klíč dle požadavků klienta. Zábavnými workshopy s jarní tématikou ...
Stylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...