Na českém trhu se objevila novinka v grilování, přenosný bezkouřový gril. Ve vybraných hobby marketech s výhradním zastoupením mají probíhat promo akce s představením tohoto jedinečného produktu.
Cíl komunikace je jednoznačný, seznámit zákazníky s LotusGrillem a jeho výhodami oproti klasickým grilům.
Cílovou skupinou byli zákazníci hobby marketů bez rozdílu věku a pohlaví, protože tento gril má široké možnosti použití - vhodný pro použití na balkóně, terase, na chatě, na lyžích, na rybách, v kempu nebo na lodi.
Pro prezentaci grilu jsme zvolili pohodovou a hravou formu tak, aby na první pohled upoutávala nakupující. Promotér stylizovaný jako „kotlíkář/tramp“ místo klasického ohniště raději používá přenosný bezkouřový LotusGrill. Pohoda byla dokreslena reprodukovanými trampskými a folkovými písničkami a rekvizitami (kostým, kytara, dřevěné špalky). Promotér obsluhoval gril, komunikoval se zákazníky a ukazoval přednosti výrobku. Na místě asistovala ještě hosteska v tričku v barvách klienta, která také komunikovala se zákazníky a střídala se s promotérem v grilování.
Pomo akce nakupující zaujala, sami přicházeli a zajímali se o gril i o jeho příslušenství. V několika případech jsme zaznamenali, že si gril na místě koupili.
Představení nového železničního dopravce, jeho služeb a výhodných nabídek. Pozornost poutaly nejen naše usměvavé ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Netradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
Představení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...
Netradiční promo akce v ulicích Prahy s využitím našich agentů převlečených za reportérský tým. Agenti formou ...
Netradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
Netradiční promoakce v Hradci Králové poutala dostatek pozornosti. Informovala o aktuálním dění na prodejně ...
obsahuje video
Uvedení na trh slavného románu formou odvážné a netradiční guerilla akce v centru Prahy ...
Promotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...