V OC Nový Smíchov otvírá firma Lloyds novou lékárnu. Vzhledem k tomu, že v okolí se vyskytují další čtyři lékárny, potřebuje upoutat co nejvíce potenciálních zákazníků právě na tu svoji.
Lékárna má nejen nově větší prostory, ale i dermatologické centrum s kvalifikovanými pracovníky a spoustu dalších pozitivních změn, na které je potřeba upozornit. První měsíc od otevření každý týden nabízí speciální výhodné slevové akce a právě i tuto informaci je potřeba dostat mezi kolemjdoucí.
Akce je určena pro běžné spotřebitele lékárenského zboží, tedy na velmi široký okruh zákazníků. Právě probíhající slevová akce (-150 Kč na výrobky dané kosmetické řady) se ale zaměřuje spíše na mladší a střední vrstvu a obzvlášť ženy v tomto rozmezí věku.
V okolí lékárny se pohybují dva promotéři – žena a muž, kteří jsou oblečeni v bílém lékárenském kostýmu a kromě letáků se speciální slevovou akcí a informacemi o nově otevřené lékárně rozdávají i dávky vitamínů v podobě jablek, čímž na sebe upoutávají větší pozornost. Základním poutačem, který promotéry nejvíce zviditelňuje, je ale svíticí walkingboardy. Díky němu jsou promotéři viditelní již z dálky a nápisem nad jejich hlavami „Dárek pro Vás“ na sebe upozorňují s informací, že se mohou kolemjdoucí na něco těšit. Tato informace málokoho nenechá v napětí, co může obdržet.
Podle rozdaného počtu jablek a letáků byla akce považována za zdařilou. Kolemjdoucí se aktivně sami vyptávali, měli zájem jak o jablka, tak i o samotné letáky se slevovou akcí, což je v dané lokalitě přeplněné promotéry s reklamními tiskovinami velký úspěch. Další zhodnocení kampaně bude možné posoudit až po navrácení zákazníků, kteří se budou ptát jak na probíhající slevové akce, tak na klasické lékárenské výrobky.
Východiskem je realizace mobilního týmu a zázemí, které se uplatní na kulturně-společenských akcí pro veřejnost ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
Slavnostní znovuotevření kina se zábavným doprovodným programem pro děti i dospělé. To vše v duchu promítaného ...
Hostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
obsahuje video
Zábavné zahájení celotýdenní akce „Zpátky do školy“. Díky účasti známých osobností a jejich ...
Odvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
Tematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
obsahuje video
Den prevence mozkové mrtvice s dominantou jedinečné nafukovací makety srdce. Zdravotně- ...
Zábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...