FAQ
Pronájem lidí > Naše akce > Otevření prodejny Hervis

Otevření prodejny Hervis

  • Datum konání: 31.10.2014
  • Výchozí situace:

    Obchodní řetězec se sportovním zbožím Hervis otevírá v nákupní pasáži Hlavního nádraží v Praze novou prodejnu. 

  • Cíl komunikace:

    Hlavním cílem je upozornit kolemjdoucí na tuto prodejnu, akční ceny, slevy, soutěž a věrnostní klub, případně navigovat rovnou do prodejny.

  • Cílová skupina:

    Aktivní muži a ženy 18+.

Naše řešení

Místo akce bylo jasně dané, a to vestibul Hlavního nádraží, v jehož nákupní pasáži se otevírá nová prodejna Hervis. Naši promotéři s Walkingboardy se pohybovali v částech s největší průchodností a přímo před novou prodejnou Hervis. Aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně Hervis, akčních cenách, slevách a soutěži a zároveň navigovali přímo do prodejny. Po celou dobu promotéři rozdávali letákykupóny na slevu a nabídkou členského klubu. Ve vestibulu již na dálku nejvíce poutaly Walkingboardy s odkazem na novou prodejnu. 

Výsledek kampaně

Během dvoudenní akce jsme přímo oslovili přibližně 8 000 lidí, kterým byl předán leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Často jsme zaznamenali, že se zájemci sami hlásili o informace a leták na základě sdělení na Walkingboardu

Fotografie z akce

Další vybrané reference