Mezinárodní den dětí v OD Kotva - 1.6.2012 se po Praze koná spousta dětských dnů. Kotva se snažila nalákat ty nejmenší svých zákazníků jak na bohatý program, tak i na didaktickou doprovodnou akci v podobě záchranářského týmu, který měl nejen děti, ale i jejich rodiče, seznámit se základy první pomoci.
Přijďte s dětmi do OD Kotva na den plný zábavy a veselého programu. Navíc pro každého z dětských řad je nachystaný dárek. A aby si přišli při čekání na své i maminky, pro ty je nachystaný kosmeticky koutek s vizážistkou a poradnou od Mary Kay. Jedním z doprovodných programů pro děti i dospěláky je koutek první pomoci, kde si všichni mohou vyzkoušet, jak zachránit život v případě nehody.
Klíčovou cílovou skupinou jsou děti s rodiči, kteří tento celý den chtějí věnovat svým nejmenším a vyhledávají akce právě pro ně určené.
Největším lákadlem jsou pro děti atrakce v podobě malování na obličej a tvarování balónků, které nesmí chybět na žádné akci. Náš tým veselých klaunů ovládající tuto zábavu v naprosté dokonalosti je obohacen o kolegu bublinkáře. Ten celý den pro děti dělá bubliny a hned od prvního fouknutí má své obecenstvo rozdováděných ratolestí, které bublinky různě odfukují, praskají, nahánějí. Prostor, kde se dětský den koná, vesele zdobí létající balónky v brandu klienta. Ty děti dostávají hned při příchodu společně s dalšími dárky. Aby si maminky zkrátily čekání, než si jejich ratolesti dohrají, je pro ně nachystané kosmetické zázemí s vizážistkou a poradkyní v oblasti péče o pleť. Koutek je nasměrovaný tak, aby měly maminky děti stále pod dohledem a zároveň si užili alespoň malou chvilku pro sebe. Dalším zásadním lákadlem je přítomnost záchranného týmu. Ten učí maminky i děti, jak správně postupovat v případě nehody. Předvádí i ukázku záchranného slaňování přímo z obchodního domu, kde se akce koná. Dětský den stylově doplnil i další program – dětské divadlo a velká bublinová show, během které se děti mohly nechat „zavřít“ do velkých bublin. Návštěvnost akce podporovala hosteska chodící kolem obchodního domu a rozdávající pozvánky s létajícími balónky. Lákadlem byla i módní přehlídka dětí vybraných přes stránky fb daného OD a těšila se opravdu velkému zájmu.
Akce byla považována za velmi úspěšnou jak ze strany návštěvníků, tak ze strany klienta. Podle rozdaných cen během dne od 11:00 do 17:00 se akce zúčastnilo víc jak 300 dětí. Barometrem úspěchu byly i rozzářené dětské úsměvy a neustále obsazené jednotlivé atrakce nachystané pro ty nejmenší, kterým den patřil.
Originální hravé řešení prezentace klienta na technologickém veletrhu. Hlavní roli sehrály naše hostesky, které ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekTematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvekPředstavení nové značky vstupující na český trh a jejích výrobků, a to neotřelou a zábavnou formou – policejního ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvek
obsahuje video
Uvedení na trh nového mobilního operátora a přivítání konkurence. O dárky se zájemci málem ...
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvekPředstavení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek
obsahuje video
Tematický večírek na klíč pro obchodní partnery. Díky rekvizitám a zábavnému programu se ...