Obchodní řetězec OBI otevírá v Jablonci nad Nisou novou prodejnu. Při této příležitosti OBI pro své zákazníky připravilo zaváděcí ceny a speciální akce.
Hlavním cílem je upozornit občany Jablonce nad Nisou na nově otevřenou prodejnu OBI, zaváděcí ceny a akce a přimět je k její návštěvě.
Občané Jablonce nad Nisou, bez rozdílu věku a pohlaví.
Největší koncentrace lidí je v centru města, proto se zde pohybovalo deset promotérů s Walkingboardy. Ti aktivně oslovovali potenciální zákazníky a informovali je o nové prodejně OBI, zaváděcích cenách, akcích a dalších službách, které zde mohou využít. Po celou dobu promotéři rozdávali letáky s konkrétní nabídkou produktů za speciální ceny. Již na dálku na první pohled nejvíce upoutávaly Walkingboardy s nabídkou vybraných produktů.
Během dvou dní akce jsme v Jablonci nad Nisou přímo oslovili přibližně 3 500 lidí, kterým byl předán akční leták. Další kolemjdoucí byli osloveni samotným sdělením na Walkingboardech (pozastavení, apod.). Walkingboardy poutaly pozornost obecně, protože v Jablonci jsou novinkou.
Nápadité a neotřelé pozvání na fotbalový zápas. Místo opravdových fanoušků jsme využili několik našich agentů ...
celý příspěvek
obsahuje video
Originální a vtipné uvedení knižní trilogie „80 dní…“. Tematické spřežení tažené muži se ...
Sympatické hostesky prezentují nový koncept mytí aut bez použití vody.
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekOdvážná pozvánka nejen návštěvníků konkurence na veletrh krásy Interbeauty. Pro vysokou viditelnost již z dálky ...
celý příspěvekStylově pojatá ochutnávka čokolády. Náš agent převlečený za šviháka a lá Saturnin budil pozornost a sklízel ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekNetradiční a velkolepé aprílové napálení od kolegů formou deratizace na oko. Díky našim skvělým agentům a realistickým ...
celý příspěvek