SONY, jako hlavní partner veletrhu Notebook Expo, chce na veletrhu představit své produkty. Hlavní pozornost je soustředěna k telefonu Xperia Z.
Cíl komunikace: Prezentační stánek má nalákat návštěvníky veletrhu, aby se zastavili, promluvili s hosteskami a seznámili se s prezentovanými produkty.
Návštěvníci veletrhu Notebook Expo - IT fanoušci, tj. muži 18-40.
Důraz je kladen na originalitu a odlišnost od konkurence. Prezentace mu být jiná a jedinečná, aby přilákala návštěvníky. Hlavním komunikačním bodem telefonu Xperia Z je jeho voděodolnost. Voda asociuje koupání a léto, a právě to nás přivedlo k tématu prezentace „SONY v rytmu léta – Xperia Z je voděodolný a hravý. Na místě jsme vytvořili „Relax koutek“ s bazénkem, ve kterém plavaly na nafukovacích podložkách produkty Xperia Z. Prostor jsme ještě doplnili dekoracemi navozujícími léto a pohodu - nafukovací míče, kachničky do vany, apod. Celá expozice by však nebyla kompletní bez našich hostesek. Ty s nadšením komunikovaly s návštěvníky, zvaly je ke stánku, představovaly produkty atd. Aby byla atmosféra doladěna, hostesky jsme oblékli do letního módu – šortky a trička.
Naše hostesky i prezentace na sebe poutaly na tolik, že po celou dobu akce se staly středem pozornosti a stánek byl plný lidí.
Poutavé upozornění na nově otevřenou lékárnu, její služby a speciální slevové nabídky. Pro nepřehlédnutelnost ...
celý příspěvekDůležitý je nejen výběr šatů, ale především těch správných tváří, které přehlídce dodají šťávu.
celý příspěvekPředstavení nového výrobku zábavnou a hravou formou na několika místech v ČR. Dokonalý výrobek nestačí, na pomoc ...
celý příspěvekHostesky v obrandovaných trikách rozdávají letáky v Praze a dalších městech Středočeského a Severočeského kraje ...
celý příspěvekZábavné odpoledne pro děti a jejich rodiče s řadou interaktivních atrakcí. Velkou show předvedli záchranáři ...
celý příspěvekZdravotně osvětová akce pojatá netradiční a zábavnou formou. Kolemjdoucí zaujala natolik, že k info stánku přicházeli ...
celý příspěvekUpozornění na nově otevřenou prodejnu OBI a speciální zaváděcí ceny a akce. Pozornost při promo akci poutala ...
celý příspěvekBritská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekNetradiční koncept pro promoakce, který bude charakteristický pro zadavatele a upoutá pozornost okolí a vyvolá ...
celý příspěvek