V průběhu listopadu vychází v nakladatelství LEDA erotická trilogie„80 Dní barvy…“. Tato trilogie patří mezi oblíbené erotické romány pro ženy. Uvedení na český trh si jistě zaslouží netradiční přístup a upoutávku, která zaujme především ženy.
Hlavním komunikačním cílem bylo podpořit prodej nové trilogie a vyvolat zájem především o první díl, a to netradičním a mírně provokativním řešením, které poutá a odkazuje na obsah knihy. Dalším cílem je vytvoření promovidea i ankety pro další využití.
Hlavní cílovou skupinou jsou ženy 20 – 45 let, které rády čtou, baví je romantická a erotická četba i filmy, vyznávají moderní životní styl. Sekundární cílovou skupinou jsou muži – partneři, kteří hledají tip na dárek k Vánocům.
Pro ztvárnění nám byli inspirací hlavní hrdinové knihy – dominantní žena, submisivní muž. Abychom v ulicích vzbudili dostatek pozornosti, vytvořili jsme tematické spřežení tažené muži, které kočírovala domina. Spolu s ní na povozu seděla také ztvárněná hlavní hrdinka knihy, která zvala kolemjdoucí na skleničku a prolistování nebo čtení knihy. Kočár doprovázelo několik našich agentů, kteří rozdávali vytrhané listy z knihy. Oslovení si tak odnesli kousek čtení, které vzbudí zájem si knihu pořídit. Povoz měl na místě registrační značky dominantní banner odkazující na novou knižní trilogii.Při projížďce Prahou dělalo spřežení zastávky, které kopírovaly prodejní místa Neoluxor, kde je kniha k dostání. Den po akci byly rozeslány fotografie a informace na marketingové tituly pro vyšší povědomí o akci.
Akce vzbudila v ulicích Prahy očekávanou pozornost a po počátečním ostychu se přihlížející aktivně zapojili, knihy prohlíželi a četli. U lidí akce vyvolávala úsměv na rtech a zvědavost, o co jde. Spřežení také bylo středem pozornosti telefonů, fotoaparátů i kamer přihlížejících. Projížďku centrem Prahy využilo několik žen, které se tak zároveň staly aktivním komparsem pro pořízení videospotu připraveného k podpoře vydání trilogie, ale také pro natočení ankety na téma „Muži a ženy“ (využití na webu www.80dni.cz, FB profilu a Youtube). Videospoty i anketa byly převzaty některými knihkupectvími na jejich profily v rámci podpory prodeje titulu.
Britská nízkonákladová společnos Jet2.com operuje v 65 destinacích hlavně v Evropě, ale také do USA, severní ...
celý příspěvekNetradiční a nečekané vyvrcholení setkání managementu za účasti fiktivních demonstrantů s předáním petice. Naše ...
celý příspěvekOdpoledne pro ženy plné dárků a odměn. Na probíhající akci upozorňovali naši promotéři s nepřehlédnutelnými ...
celý příspěvekTematický večírek pro zaměstnance Telefonica O2. Díky doprovodnému programu, kostýmům a našim agentům v roli ...
celý příspěvekHostesky, které jsou přiděleny na jednotlivé veletržní stánky aktivně komunikují s návštěvníky veletrhu, asistují ...
celý příspěvekHostesky ve velikonočním kostýmu rozdávají vajíčka s ukrytou slevou.
celý příspěvekPromotéři v barvách ADP proaktivně oslovují kolemjdoucí v ulicích Prahy a na Francouzských trzích.
celý příspěvekPromotéři / walkingboardisté informují místní obyvatele o nově otevřených nebo zmodernizovaných prodejnách Penny ...
celý příspěvek
obsahuje video
Netradiční informování cestujících pražského metra o výluce dopravy za využití našeho jedinečného ...
Představení nového telefonu hravou a nenásilnou formou. Bez našich krásných hostesek by však promo akce nebyla ...
celý příspěvek